اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی انجام می‌شود

تشکیل بانک اطلاعاتی شهر برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از تشکیل بانک اطلاعاتی شهر برازجان خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی با برپایی نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی شکل می‌گیرد.

تشکیل بانک اطلاعاتی شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی در نشست دبیرخانه جشنواره وبلاگ‌نویسی شهرداری برازجان اظهار داشت: ترویج فرهنگ و اصول شهرنشینی در جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری برازجان در سال جاری است و از تمامی امکانات به این منظور بهره برده‌ایم.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: در دنیای مدرن امروزی استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا امری اجتناب‌ناپذیر است و با تلاش شهرداری و با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و با همکاری کانون تبلیغات، همت خویش را به‌کار گرفته‌ایم تا معرف ظرفیت‌های موجود شهرستان دشتستان باشیم.

حسین‌آبادی با بیان اینکه برازجان نسبت به سایر شهرهای استان و شهرستان ناشناخته است اذعان داشت: عدم دسترسی به اطلاعاتی جامع در مورد شهر برازجان سبب شده تا برازجان تا حدی در بین دیگر شهرها ناآشنا به نظر برسد و ایجاد وبلاگ‌های متعدد در فضای مجازی در این امر بسیار مؤثر است.

وی عنوان کرد: در این دوره از جشنواره وبلاگ‌نویسی شهرداری برازجان به موضوعاتی مختلف در تمامی زمینه‌های شهری توجه داشته‌ایم و کوشیده‌ایم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهر زمینه را برای معرفی برازجان و ارائه اطلاعاتی جامع درباره این شهر هموار سازیم.

این مسئول در ارتباط با موضوعات وبلاگ‌های این جشنواره ابراز داشت: برازجان در گذر از تاریخ، فرهنگ و هنر، جغرافیا و طبیعت، ورزش و بازی‌های محلی، نخبگان و اولین‌ها، معرفی اماکن و آئین‌های اسلامی، دفاع مقدس، شهرسازی و فرهنگ شهرنشینی موضوعات این جشنواره وبلاگ‌نویسی را شامل می‌شوند.

شهردار برازجان در ارتباط با زمان برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره هفته آینده با حضور شرکت‌کنندگان در این جشنواره فعالیت خود را آغاز می‌کند.

حسین‌آبادی ادامه داد: تلاش داریم تا دبیرخانه جشنواره به صورت دائمی به کار خود ادامه دهد، چون اطلاعات جمع‌آوری شده نیازمند به‌روزرسانی هستند و مشارکت ادارات و نهادهای ذی‌ربط کمک شایانی در این امر به این دبیرخانه خواهد کرد و از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان می‌خواهیم نهایت همکاری را با وبلاگ‌های عضو این دبیرخانه داشته باشند.

شهردار برازجان عنوان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان با همکاری کارگروهی با همین عنوان در شهرداری برازجان وظیفه ساماندهی مسائل فرهنگی شهر برازجان را بر عهده دارد و پیشنهادات ارائه شده را پس از تصویب به شهرداری ابلاغ می‌کنند.

مسئول امور اجتماعی فرمانداری دشتستان نیز گفت: برازجان از شهرهای بزرگ و مهم استان است و معرفی این شهر امری لازم است.

مرتضی گشتاسب افزود: شهرداری برازجان گام بلندی در راستای توسعه فرهنگی شهر برداشته و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول