اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

بانک ملت هیچ اقدامی برای ایجاد اشتغال در زنجان انجام نداده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: بانک ملت هیچ اقدامی برای ایجاد شغل و پرداخت تسهیلات طی دو سال گذشته در زنجان انجام نداده است.

بانک ملت هیچ اقدامی برای ایجاد اشتغال در زنجان انجام نداده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی، ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان و شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: طی دو سال گذشته بانک ملت برای ایجاد اشتغال در استان زنجان اقدامی را انجام نداده و تسهیلات لازم را پرداخت نکرده است.

وی با انتقاد شدید از تعامل بانک ملت با استان خاطرنشان کرد: هر نوع طرحی که به بانک ملت اعلام شده است تا کنون تسهیلات پرداخت نشده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه عدم همکاری بانک ملت در استان زنجان را قبول نداریم، افزود: هیچ نوع اقدامی برای ارائه تسهیلات در سال 90 و 91 از سوی این بانک صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه بانک ملت مال همه مردم است، افزود: این بانک باید در اختیار مردم بوده و خدمتگزار مردم باشد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون هیچ خدمتی از سوی بانک ملت به مردم ارائه نشده است، خاطرنشان کرد: باید در زمینه ارائه تسهیلات اقدامات لازم انجام شود.

وی بر ضرورت تعیین تکلیف پست‌های 63 کیلو وات در استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی لازم برای این پست‌ها انجام شود.

استاندار زنجان ادامه داد: باید 20 هزار هکتار اختصاص یافته به استان زنجان برای توسعه بخش کشاورزی هر چه سریعتر تعیین تکلیف شده و به نسبت شهرستان‌ها توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه مبنای فعالیت در استان مصوبه هئیت وزیران و شورای عالی اشتغال است، افزود: باید بانک‌ها این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول