اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی جیرفت:

واحدهای صنفی متخلف جیرفت 145 میلیون ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: میزان جریمه واحدهای صنفی متخلف در شهرستان جیرفت تا پایان خرداد ماه سال جاری 145 میلیون و 554 هزار ریال است.

واحدهای صنفی متخلف جیرفت 145 میلیون ریال جریمه شدند

علی میرکهنوج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان جیرفتی واحد سیار بازرسی و نظارت بر اصناف جیرفت در مرکز شهر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ‌این واحد سیار به صورت تمام وقت با استقرار در مرکز شهر دسترسی مردم را برای طرح شکایت‌ها و انتقادات آسان کرده است.

میرکهنوج تصریح کرد:‌ مردم باید هنگام خرید روزانه خود دقت لازم را داشته باشند تا در صورتی که از طرف کسبه و بازاریان اجحافی به آنها وارد می‌شود به واحد سیار بازرسی مراجعه کنند.

وی ابراز داشت: پس از ارائه شکایت از سوی مردم، بازرسان این واحد در اسرع وقت به موضوع مطروحه رسیدگی کرده و احقاق حق صورت می‌گیرد.

میرکهنوج با تأکید بر اینکه گرانی‌های اخیر مربوط به بازار و اصناف نیست، عنوان کرد:‌ با این حال ممکن است برخی سودجویان از این وضعیت سوءاستفاده کرده و به این گرانی‌ها دامن بزنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: بر همین اساس واحد سیار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی تشکیل شده است تا از فعالیت این گونه افراد جلوگیری کنند.

میرکهنوج با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از بازار بیان داشت:‌ بازرسان این مجمع حتی در روزهای تعطیل از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازرسی مسئولان تنظیم بازار نیز به صورت 2 هفته یک بار صورت می‌گیرد، اذعان داشت: از ابتدای آغاز به کار این واحد سیار تا پایان خرداد ماه جاری 39 فقره گزارش مردمی دریافت و به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

میرکهنوج خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 90 فقره شکایت توسط مردم از واحدهای صنفی به مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت صورت گرفته که به تمام آنها نیز رسیدگی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین تا خرداد ماه سال جاری از واحدهای صنفی سطح شهر و حومه آن شامل بخش‌های ساردوئیه، دلفارد، حوزه میانچیل و جنگل‌آباد یک‌هزار و 300 فقره بازرسی صورت گرفته است.

میرکهنوج تصریح کرد: بیشترین جریمه‌ها در بازرسی از واحدهای صنفی این مناطق مربوط به واحدهای مواد غذایی و خوراکی، پوشاکی، مصالح ساختمانی و لوازم یدکی است.

وی افزود: میزان جریمه واحدهای صنفی تا خرداد ماه سال جاری 145 میلیون و 554 هزار و 800 ریال است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول