اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان خبر داد

جذب 5 هزار حامی برای ایتام کردستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از جذب 5 هزار حامی برای ایتام زیر پوشش این نهاد در سال‌جاری خبر داد.

جذب 5 هزار حامی برای ایتام کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد در حاشیه مراسم پیشواز از ماه مبارک رمضان که با حضور جمعی از خیرین، کارکنان کمیته امداد کردستان و صدا وسیمای مرکز کردستان در سنندج برگزار شد اظهار کرد: اکرام ایتام و نیازمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات و نیازهای آنان از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است که در سرفصل‌های مختلف دنبال می‌شود.

به گفته وی، جذب حامی برای حمایت از ایتام، اجرای طرح مفتاح‌الجنه و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تری دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری امسال این نهاد مقدس جذب بیش از 5 هزار حامی برای ایتام زیرپوشش است، اظهار امیدواری کرد: در ماه رمضان شاهد تحقق و جذب بخش عظیمی از این مهم باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: در بحث اطعام نیازمندان نیز با شعار هر خانواده میزبان یک نیازمند، سعی داریم تا پایان ماه مبارک شاهد اطعام 100 درصد مددجویان استان باشیم.

به گفته موسی‌نژاد، در سال گذشته بیش از 100 هزار نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد اطعام شدند.

وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت ارگان‌های مختلف صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این برنامه‌ها جزو اعمال بسیار حسنه و ارزشمندی است که خداوند تبارک و تعالی بارها در قرآن کریم به این اجرای مهم دستور داده است.

به گفته وی، هر ساله در ماه مبارک رمضان اطعام تعداد زیادی از مددجویان زیرپوشش، اکرام ایتام و اجرای طرح مفتاح‌الجنه به عنوان اولویت‌های برنامه‌های این نهاد مقدس قرار و به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی اجرای طرح مفتاح‌الجنه را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام راحل در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای اهداف کمیته امداد برای ایجاد الفت و دوستی میان محرومان و مسئولان در ماه مبارک رمضان، همزمان در سراسر استان اجرا می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، اجرای این طرح گام ارزنده‌ای در راستای رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی محرومان و افراد زیرپوشش این نهاد است.

موسی‌نژاد اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان متولی امور محرومین جامعه، برای احیای سنت دستگیری از نیازمندان و ایتام و ایجاد فرصت برای افراد خیراندیش و نیکوکار طرح مفتاح‌الجنة را هر ساله اجرا می‌کند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، احیای ارزش‌های دینی، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و همدردی خیرین و مسئولان با فقرا، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه و تکریم فقرا و نیازمندان از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ‌مفتاح‌الجنه است.

وی افزود: در سال گذشته 3 هزار و 118 خانوار مددجو زیرپوشش طرح مفتاح‌الجنه قرار گرفتند که در مجموع جدای از تحقق تعهدات، 324 میلیون و 106 هزار تومان به این خانوارها از سوی خیرین کمک شد.

وی افزود: امسال نیز این طرح را با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب استان به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان به حمایت 13 هزار حامی از 7 هزار یتیم در کردستان اشاره کرد و گفت: 70 درصد از این حامیان افراد غیربومی و 30 درصد آنها بومی هستند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول