اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشتهارد:

مساجد و اماکن مقدس اشتهارد غبارروبی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشتهارد اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مساجد و اماکن مقدس این شهرستان غبارروبی می‌شوند.

مساجد و اماکن مقدس اشتهارد غبارروبی می‌شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: به دلیل فضای معنوی و ارزشی خاصی که در ماه مبارک رمضان از آن بهره‌مند می‌شویم، هر ساله شاهد افزایش حضور مردم به ویژه جوانان در مراسم‌هایی که در مساجد و اماکن مقدس برگزار می‌شود، هستیم.

وی تصریح کرد: به همین منظور باید شرایط جذب و پذیرایی از اقشار مختلف مردمی در این اماکن معنوی و ارزشی فراهم شود که اداره اوقاف شهرستان اشتهارد نیز برای تحقق و فراهم‌سازی شرایط فوق برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشتهارد بیان داشت: یکی از برنامه‌ها غبارروبی و عطرافشانی مساجد، حسینه‌ها و قبور مطهر امامزادگان (ع) این شهرستان است.

مشارکت جوانان برای انجام برنامه‌های مذهبی در مساجد اشتهارد

سراغی ادامه داد: طراحی این برنامه‌ها به صورتی است که مردم به ویژه نسل جوان مشارکت جدی در آنها داشته باشند، به همین منظور بخش مهمی از مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد و اماکن مقدس اشتهارد، با مشارکت جوانان انجام می‌شود.

وی افزود: در همین راستا روز پنجشنبه قبور مطهر امامزادگان ام‌الکبری و صغری (ع) در شهرستان اشتهارد غبارروبی و فضای درونی و بیرونی این اماکن آماده برگزاری مراسم‌های ویژه ماه مبارک رمضان شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشتهارد اعلام کرد: در همین راستا طی هفته جاری تمام مساجد، حسینه‌ها و اماکن مقدس این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

برگزاری مراسم پرسش و پاسخ دینی در مساجد اشتهارد

سراغی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در اشتهارد اعزام مبلغان مذهبی و حضور روحانیون در مساجد برای پاسخگویی به پرسش‌های جوانان است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف جذب بیشتر جوانان و رفع شبهات ذهنی و پرسش‌های دینی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در تمام مساجد اشتهارد برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول