اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد:

اختصاص 100 میلیون ریال برای تقویت مسجدمحوری در جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از اختصاص 100 میلیون ریال اعتبار برای تقویت فضای مسجدمحوری این شهرستان خبر داد.

اختصاص 100 میلیون ریال برای تقویت مسجدمحوری در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی جم اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی به‌ویژه فرهنگ دینی در این شهرستان مورد تاکید مسئولان است و باید در این راستا اهتمام داشته باشیم.
وی افزود: تقویت مساجد و استفاده از ظرفیت‌های معنوی اماکن مذهبی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان فرهنگی در جم است.
فرماندار جم بر تقویت فضای مسجدمحوری در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: تقویت فضای مسجد محوری سبب گرایش بیشتر جوانان به امر نماز و مسجد می‌شود.
عبداللهی عنوان داشت: توجه به فرهنگ و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی امری مهم و اساسی است که هم‌اکنون مورد عنایت ویژه دولت قرار دارد.
وی از اختصاص 100 میلیون ریال اعتبار برای تقویت فضای مسجدمحوری شهرستان جم خبر داد و افزود: باید معنویت و اخلاق اسلامی را در شهرستان نهادینه کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
رئیس تبلیغات اسلامی جم نیز در این نشست با حمایت از طرح مسجد محوری گفت: هیئت محوری و کانون محوری در سازمان تبلیغات نیز در سال جاری مورد تاکید قرار دارد.
حجت‌الاسلام سید حسین سادات اضافه کرد: تمرکزبخشی به فعالیت‌های فرهنگی در واقع فلسفه وجودی طرح‌ها دینی و مذهبی در این شهرستان است.
وی از برگزاری مسابقه « تالیف کتاب نماز» در جم خبر داد و افزود: اداره تبلیغات اسلامی جم در برگزاری مسابقه تالیف کتاب نماز با ستاد اقامه نماز استان همکاری می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم اذعان داشت: به منظور گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، مسابقه تالیف کتاب نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور در حال برگزاری است که در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
وی از همکاری تبلیغات اسلامی جم در توزیع پوستر و تبلیغات برای حضور نوجوانان و جوانان در این مسابقه فرهنگی با ستاد اقامه نماز استان خبر داد.
سادات اظهار داشت: این مسابقه در بخش‌های شعر، قطعه ادبی، مقاله، کتاب و ... در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به ستاد اقامه نماز استان محل اقامت خود تحویل دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول