اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم تاکید کرد:

تقویت فضای مسجدمحوری در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم بر تقویت فضای مسجدمحوری در جم تاکید کرد و گفت: تقویت فضای مسجد محوری سبب گرایش جوانان به امر نماز بیشتر شود.

تقویت فضای مسجدمحوری در شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی شامگاه یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم اظهار داشت: توجه به فرهنگ و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی امری مهم و اساسی است که هم‌اکنون مورد عنایت ویژه دولت قرار دارد.
وی افزود: بدون اغراق حجم و کیفیت پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در دولت نهم و دهم با گذشته قابل مقایسه نیست و رشد چشمگیری را مشاهده می‌کنیم.
فرماندار جم با تاکید بر اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی شورای فرهنگ عمومی ارتقای سطح آگاهی مردم در همه زمینه‌های زندگی است و باید اهمیت این شورا برای مردم و مسئولان تبیین شود.
عبداللهی تصریح کرد: استفاده از نخبگان و روحانیون در تقویت شورای فرهنگ عمومی ضروری است و باید نسبت به توقعات فرهنگی مردم برنامه حساب‌شده داشته باشیم.
وی اذعان داشت: در سفرهای دور سوم هیئت دولت به مقوله فرهنگ توجه ویژه‌ای شده و میزان اعتبارات فرهنگی رشد خوبی را نشان می‌دهد.
فرماندار جم بر تقویت فضای مسجدمحوری در جم تاکید کرد و افزود: تقویت فضای مسجد محوری سبب می‌شود که زمینه گرایش جوانان به امر نماز بیشتر شود. 
عبداللهی در ادامه با بیان اینکه برگزاری هرگونه همایش در سطح شهر باید با هماهنگی شورای فرهنگ
عمومی و فرمانداری شهرستان انجام شود یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی باید برنامه‌های فرهنگ عمومی در شهرستان را مدیریت و ساماندهی کند.
وی از اختصاص مبلغ 10 میلیون تومان به شورای فرهنگ عمومی شهرستان از عوارض آلایندگی خبر داد و ابراز داشت: این امر مورد تصویب شورا قرار گرفته و امیدوار هستیم کمکی به تقویت فرهنگ شهرستان شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم نیز با بیان جمله ماندگار حضرت امام(ره) که فرمودند "فرهنگ مبدأ همه خوشبختی‌ها و بدبختی‌های یک ملت است" گفت: باید نسبت به تقویت فرهنگی شهرستان اهتمام ورزیم.
علی موذنی اضافه کرد: فرهنگ صحیح اسلامی باعث عزت و سعادت دنیوی و اخروی می‌شود و گسترش این فرهنگ در جامعه وظیفه مسئولان است.
در این نشست مصوب شد که جانمایی نصب تابلوهای بزرگ آگهی و تبلیغاتی در سطح شهر توسط شهرداری انجام شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول