اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر در بیستمین اجلاس نماز خواستار شد:

تدوین جامع مهندسی شهرسازی براساس الگوی مسجد محوری

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر در بیستمین اجلاس سراسری نماز خواستار تدوین جامع مهندسی شهرسازی براساس الگوی مسجدمحوری شد.

تدوین جامع مهندسی شهرسازی براساس الگوی مسجد محوری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: ایجاد اجلاس سالیانه استانی در تمام کشور با فرهنگ‌های مختلف در کنار اجلاس نماز از پیشنهادات ما برای سال آینده است.
صفایی بوشهری ادامه داد: همچنین تدوین نقشه آمایشی سرزمینی مساجد در ایران و جبران ضعف‌ها و پراکندگی آن باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر ایجاد مدرسه‌های نماز و تربیت پژوهشگران جوان یادآور شد: بین‌المللی شدن اجلاس نماز و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری نماز از دیگر پیشنهادات ما در این زمینه به شمار می‌رود.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مسئولان ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی و برگزاری همایش نماز، انتظار و ظهور را با جدیت پیگیری کنند.
صفایی بوشهری گفت: امیدوارم این اجلاس مطلع فجری برای طلوع فراگیر اقامه نماز و گسترش فرهنگ و آثار معرفتی و اخلاقی نماز در دو جغرافیای ملی و فراملی شود. این نگاه و اندیشه رهبر معظم انقلاب است.
صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: نماز جذاب‌ و زیباترین، رسا و گویاترین، پرمحتوا و جامع‌ترین عبادت بین‌المللی ظاهر و باطن، زمان و مکان، رفتار و گفتار است. نماز، خانه آسمانی برای پرواز و مکان انس انسان با خدا در غربتکده دنیاست.
وی اضافه کرد: نماز هدیه الهی برای انسان گرفتار در مصائب دنیا است و او را به معراج می‌رساند.نماز رکن و اساس دین نشان ولی نعمت ایمان است. نماز صورت آسمانی حقیقت اسلام و مسیر الهی قبول اعمال است.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول