اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

برق مناطق مختلف خرمشهر ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: برق مناطق مختلف شهرستان ساماندهی شود.

برق مناطق مختلف خرمشهر ساماندهی شود

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مشکلات مردم خرمشهر بسیار زیاد بوده و مسئولان برای عمران و آبادی بخش‌های مختلف این منطقه نیازمند تعامل و اعتبارات ویژه‌ای است.

وی افزود: با توجه به اینکه فصل تابستان قرار داریم، شبکه برق مناطق مختلف شهرستان باید به‌طور مناسب توزیع شود تا مردم در این فصل گرم و پرحرارت با قطعی برق مواجه نشوند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من از مسئولان برق این شهر سؤالی دارم مبنی بر اینکه چرا در روز چراغ‌های مسیر کوچه و خیابان‌ها باید روشن باشد با توجه به اینکه هزینه گزافی صرف تأمین برق می‌شود!

وی اضافه کرد: تأمین هزینه‌های جاری شهر از جمله برق از بیت‌المال بوده و مصرف بی‌رویه در توزیع آن پیامدهای سویی برای اقتصاد شهر و مردم دارد که مسئولان شهری به‌ویژه اداره برق خرمشهر باید نسبت به عملکرد خود در این زمینه دقت بیشتری کنند.

سامری با بیان اینکه برای بیان مشکلات این شهر با هیچ‌کس تعارف ندارم، گفت: پول بیت‌المال متعلق به مردم شهرستان است و مسئولان باید در خرج کردن آن دقتی مضاعف و همتی والا داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: شهرستان خرمشهر با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، اجتماعی و تجاری باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد و با اختصاص اعتبارات ناچیز و اندک نمی‌توان در راستای تعالی این منطقه کاری از پیش برد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان ملی و استانی باید نسبت به تأمین بودجه ویژه به این شهرستان اهتمام بیشتری کنند تا به‌زودی شاهد تعالی بخش‌های مختلف خرمشهر و رضایت خاطر مضاعف شهروندان باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول