اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر خبر داد

حضور دانش‌آموزان خرمشهری در مسابقات انتخابی دو و میدانی خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر از حضور دانش‌آموزان پسر هر سه مقطع آموزشی، در مسابقات انتخابی این رشته در خوزستان برای حضور در رقابت‌های کشوری خبر داد.

حضور دانش‌آموزان خرمشهری در مسابقات انتخابی دو و میدانی خوزستان

جابر حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: دانش‌آموزان خرمشهری در روزهای 27 و 28 تیرماه سال جاری برای حضور در مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی دانش‌آموزی استان خوزستان عازم اهواز می‌شوند.

وی ادامه داد: این مسابقات در شهریورماه سال جاری با حضور آموزشگاه‌های کل کشور در یزد برگزار می‌شود و 20 دانش‌آموز پسر هر سه مقطع آموزشی، تیم دو و میدانی کل استان خوزستان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر تصریح کرد: تیم دو و میدانی استان خوزستان برای این دوره از مسابقات شش نفر از پایه تحصیلی ابتدایی، شش نفر از پایه راهنمایی و هشت دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه را برای اعزام به مسابقات کشوری یزد انتخاب می‌کند.

وی در خصوص نتایج سال 90 تیم دانش‌آموزی استان خوزستان در مسابقات کشوری گفت: دانش‌آموزان خوزستانی در مقطع ابتدایی مقام دوم کشوری، در راهنمایی مقام چهارم و تیم متوسطه پسران خرمشهر مقام 13 را بین دانش‌آموزان کل کشور کسب کردند.

* نوجوان خرمشهری در مسابقات دو و میدانی کشور قهرمان شد

حسین‌پور در ادامه به قهرمانی نوجوان خرمشهری در مسابقات اردیبهشت‌ماه سال جاری در رده کشوری اشاره کرد‌ و افزود: "امیر هزامی" با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات که در قزوین برگزار شد توانست با کسب رتبه نخست، نشانی مهم را بر افتخارات نوجوانان خرمشهری اضافه کند.

وی ادامه داد: نونهالان خرمشهری نیز با قدرت میان تیم‌های نونهالان کل کشور درخشیدند و با کسب مقام نخست مسابقات کشوری در فروردین‌ماه سال جاری، نام خود را در میان تیم‌های نونهالان کشوری مطرح کنند.

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر در پایان اظهار کرد: با پتانسیل و استعدادی که در دانش‌آموزان خرمشهری وجود دارد امیدوار هستیم با قدرت هر چه تمام در مسابقات کشوری یزد مدال‌های رنگارنگ را برای استان خوزستان به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول