اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

مسئولان خرمشهر با تمام توان مشکلات مردم را حل کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: مسئولان خرمشهر وظیفه دارند با تمام توان در رسیدگی به مشکلات مردم تلاش کنند.

مسئولان خرمشهر با تمام توان مشکلات مردم را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله حسینی در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات شهید دورقی این شهرستان با حضور مسئولان شهری برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان این شهر به‌ویژه نماینده مردم در مجلس این منطقه است که باید با تعامل و همدلی یکدیگر در تعالی بخش‌های مختلف اجرایی منطقه کوشید.

وی با بیان اینکه با ایجاد تعامل و همدلی مضاعف می‌توان خدمات بسیار ارزنده‌ای را به مردم ارائه داد، افزود: با توجه به تحریم‌ها و اتفاقات پیش آمده در منطقه همچنین با در نظر گرفتن حقانیت جمهوری اسلامی ایران باید برادری و اتحاد بیشتری بین مدیران و دستگاه‌های اجرایی برقرار شود در غیر این صورت قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم.

فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه با تعامل کارهای اجرایی بیش از پیش سرعت می‌گیرند، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر بحث وحدت باید در این مسیر حرکت کنیم و خط ولایت را در همه امور مورد توجه و مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: اگر وحدت و همدلی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم می‌توانیم همتی مضاعف در تعالی و تحقق اهداف نظام و خواسته‌های مردم شهرمان داشته باشیم.

حسینی با بیان اینکه امید مردم این شهر به مسئولان است، گفت: خرمشهر مردم بسیار خوب و قدرشناسی دارد و ما این امر را در جای جای شهر مشاهده می‌کنیم زیرا با انجام کوچکترین خدمت به کوچه، محله و شهر، شاهد تقدیر و تشکر آنها هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول