اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر:

بدهی‌ کتابخانه‌های خرمشهر به حساب انجمن واریز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر گفت: بر مبنای قول مساعدت شهرداری این منطقه، تمام بدهی‌ کتابخانه‌های این منطقه به حساب انجمن واریز می‌شود.

بدهی‌ کتابخانه‌های خرمشهر به حساب انجمن واریز می‌شود

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی منطقه بسیار مؤثر است و بر همین اساس باید در زمینه تعالی بخش کتابخانه‌های منطقه کوشید.

وی افزود: این مهم مطمئناً با تعامل مسئولان شهری و استانی محقق می‌شود که امیدواریم با حمایت‌های پیگیر آنها بتوان در زمنیه افزایش تعداد کتابخانه‌های شهرستان و گرایش بیش از پیش جوانان به امر کتابخوانی تلاش کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر با اشاره به مصوبات جلسه اخیر کتابخانه‌های این شهرستان تصریح کرد: بر مبنای قول مساعدت شهرداری این منطقه، تمام بدهی‌های کتابخانه‌های خرمشهر به حساب انجمن واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این امر شاهد ارتقای خدمت‌رسانی به اعضای کتابخانه‌ها و تعالی بخش کتابخوانی در منطقه هستیم که البته با تخصیص اعتبار بیشتر می‌توان در این زمینه مؤثرتر واقع شد.

جوروند همچنین عنوان کرد: باید با ایجاد انگیزه و زمینه‌های مطلوب، جوانان شهرستان را علاوه بر روزهای معمول برای درس خواندن به سوی کتابخانه‌ها متمایل کرد و با این روند، زمینه را برای ارتقای بخش کتابخوانی در شهرستان افزایش داد.

وی در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با ایجاد کتابخانه‌های کوچک در محل اداره، کارکنان خود را به کتاب و کتابخوانی ترغیب کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول