اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور برق جیرفت خبر داد

40 هزار انشعاب غیرمجاز برق عامل افت ولتاژ در 320 نقطه جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور برق شهرستان جیرفت گفت: حدود 40 هزار انشعاب غیرمجاز در شهرستان جیرفت وجود دارد که موجب افت ولتاژ 65 درصدی برق در 120 نقطه روستایی و 200 نقطه شهری شده است.

40 هزار انشعاب غیرمجاز برق عامل افت ولتاژ در 320 نقطه جیرفت

غلام میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نوسانات و افت ولتاژ برق منطقه جنوب کرمان به دلیل افت ولتاژ در شبکه سراسری است.

وی درصد اعتباراتی را که از شبکه توزیع برق استان کرمان دریافت می‌شود، بسیار ناچیز خواند و افزود: دلیل این امر وصول 40 درصدی مطالبات این اداره است.

میرزایی تعداد اشتراک‌های برق در این شهرستان را 56 هزار و 600 ذکر و تصریح کرد: به دلیل بیشترین رشد بار که بیش از 25 درصد است، مقام اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز داشت: حدود 40 هزار انشعاب غیرمجاز در شهرستان جیرفت وجود دارد که موجب افت ولتاژ 65 درصدی برق در 120 نقطه روستایی و 200 نقطه شهری شده است.

میرزایی بیان داشت: افزایش کار موتورهای آب بخش کشاورزی موجب افزایش 50 درصدی قدرت در شبکه شده است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی در زمینه سرقت کابل‌های برق گفت: با مساعدت‌های نیروی انتظامی اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است، اما باید این همکاری بیشتر شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول