اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

وضعیت امنیت در خرمشهر نگران کننده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: وضعیت امنیت در خرمشهر بسیار پایین و نگران کننده است.

وضعیت امنیت در خرمشهر نگران کننده است

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: وضعیت امنیت در شهرستان خرمشهر بسیار پایین است و این امر مسبب ایجاد مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی این شهرستان باید در این راستا اقدامی جدی‌تر کند و آمار واقعی تخلفات را به استان و حتی کشور گزارش دهد تا راهکارهای مناسبی در این خصوص اندیشیده و اقدامات در خور شأنی صورت پذیرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجلس به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردم که وضعیت امنیت این منطقه چگونه است و بنا به فرمایشات وی بسیاری از آمار و اطلاعات واقعی تخلف و امنیتی از شهرستان به کشور گزارش نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در سال پیش در شهرستان دو سه مورد قتل با سلاح گرم صورت گرفت و در ابتدای سال 91 نیز همین‌طور؛ که این موارد نشان دهنده ناامنی در منطقه است.

سامری خطاب به نیروی انتظامی شهرستان گفت: در بسیاری از موارد با حضور نیروی انتظامی در صحنه ارتکاب جرم و تخلف نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه شدت دعوا و ضرب و جرح طرفین بیشتر هم می‌شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی نباید حق هیچگونه ایجاد ناامنی را به متخلفان دهد و در این زمینه بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد کند تا شهروندان با کمال اطمینان و آسایش به امور جاری زندگی خود بپردازند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با ایجاد امینت و آرامش است که می‌توان بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری و اجتماعی شهرستان را فعال کرده و ارتقا داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول