اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

برق شهر لیکک پایدار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: با تلاش شبانه‌روزی شرکت برق و با ترمیم فرسودگی‌ها و احداث و نصب تعداد هشت ترانس در آینده نزدیک در این شهر، برق پایدار خواهیم داشت.

برق شهر لیکک پایدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر لیکک اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان بهمئی همجوار با شهرستان‌های امیدیه، بهبهان و آقاجاری بوده و در گرمسیری‌ترین نقطه استان و حتی کشور قرار دارد و به جهت آلودگی ناشی از گرد و غبار و دمای بسیار بالا نیاز به برق پایدار دارد.

فرماندار بهمئی ابراز کرد: در طول یک و نیم سال گذشته با تلاش‌های بی‌وقفه و جهادی سازمان برق در حوزه استان و شهرستان و حتی استان خوزستان کار برق‌رسانی دو مداره شهرستان بهمئی در نیمه دوم خرداد ماه به اتمام رسید.

وی گفت: به جهت فرسودگی شبکه داخلی برق در شهرستان علی‌رغم نهضت برق‌رسانی و بسیج تمام امکانات برای حل معضلات و مشکلات تا امروز برق خیابان‌های دین و دانش و عشایر مشکل داشته است.

سیاوش تصریح کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی سازمان برق به جهت رفاه حال مردم به خصوص در ماه مبارک رمضان با ترمیم فرسودگی‌ها و احداث و نصب ترانس، برق پایدار داشته باشیم.

فرماندار بهمئی از نصب هشت دستگاه ترانس برق در شهر لیکک که پنج دستگاه ترانس در خیابان دین و دانش و سه دستگاه ترانس در سطح شهر خواهد بود خبر داد و افزود: به جهت جمع‌آوری شبکه فرسوده در خیابان‌های دین و دانش و محدودیت حریم معابر با اجرای طرح گهواره‌ای، به صورت خاص خاموش‌های مکرر در این خیابان‌ها وجود دارد که مردم باید صبر داشته باشند تا این مشکل برطرف شود.

سیاوش اعتبار این پروژه و کار عملیاتی را مبلغ 300 میلیون تومان دانست و عنوان کرد: مجری این کار مدیریت کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان است.

وی بیان داشت: هدف این کار تقویت ولتاژ مشترکین، کاهش خاموشی‌ها، جلوگیری از نوسانات برق و پایداری شبکه است.

فرماندار بهمئی از اجرای سیستم نوین کابل خود نگهدار در شهر لیکک خبر داد و متذکر شد: جهت جلوگیری از برخی برق‌های غیر مجاز توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو اکنون اجرای سیستم نوین در خیابان‌های دین و دانش و عشایر کار شده است.

این مسئول از مجریان پروژه برق لیکک تشکر کرد و اذعان داشت: از همه کسانی که در گرمای بالا به مردم شریف شهرستان خدمات می‌کنند به خصوص از مجموعه شرکت برق استان و شهرستان، پیمانکار، ناظرین و مهندسین تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول