اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته رخ داد

وقوع 4 مورد حریق در ارتباط با اتصالی برق در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم از وقوع چهار مورد حریق در ارتباط با اتصالی برق در 24 ساعت گذشته در قم خبر داد.

وقوع 4 مورد حریق در ارتباط با اتصالی برق در قم

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملیات‌های انجام شده توسط آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته چهار مورد حریق در ارتباط با اتصالی برق در استان قم صورت گرفته است.

وی با اشاره به حساسیت‌های کار با وسایل برقی عنوان کرد: وقوع این اتفاق‌ها نشان می‌دهد، مردم باید نسبت به ایمن‌سازی وسایل برقی و عدم کار مستمر این وسایل توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم ادامه داد: وسایل برقی هنگامی که به طور مستمر کار کنند، در معرض خطر اتصالی و آتش‌سوزی قرار می‌گیرند و یکی از راه‌های پیشگیری از این موضوع استفاده از محافظ وسایل برقی است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته یک مورد حریق منزل به علت اتصالی در سیستم برق یخچال و یک مورد نیز آتش‌سوزی مغازه به همین علت اتفاق افتاده است.

جعفری خاطر نشان کرد: یک کنتور برق و یک مغازه خدمات رایانه‌ای نیز در 24 ساعت گذشته به خاطر اتصالی در برق آتش گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم در روز گذشته سه مورد عملیات ایمن‌سازی در تصادفات خودروها انجام داده و با جلوگیری از نشت سوخت در این خودروها مانع از بروز حادثه در این صحنه‌های تصادف شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم گفت: یک مورد صید مار و یک مورد برخورد خودرو با گاردریل نیز از عملیات‌های 24 ساعت گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم است.

وی عنوان داشت: در مجموع در روز گذشته 9 عملیات توسط این سازمان انجام شده که در این 9 عملیات، 27 مامور آتش‌نشانی به مردم قم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول