اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت‌ خرمشهر اعلام کرد

پیشرفت 60 درصدی سرشماری طرح پزشک خانواده در خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت خرمشهر گفت: برنامه سرشماری پزشک خانواده در خرمشهر تاکنون پیشرفت 60 درصدی داشته است.

پیشرفت 60 درصدی سرشماری طرح پزشک خانواده در خرمشهر

احسان‌الله منفرد نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: برنامه سرشماری پزشک خانواده شهری همزمان با جدول زمانبندی شده که از قبل مشخص کرده‌ایم پیش می‌رود و با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی همراه است.

وی افزود: همکاران مرکز بهداشت خرمشهر و رابطین سرشماری با جدیت هر چه تمام طرح پزشک خانواده را دنبال می‌کنند و شهروندان خرمشهری با آشنایی از مزایای این طرح همکاری خوبی را با رابطین بهداشتی مرکز دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در خصوص توزیع آماری استقبال شهروندان خرمشهری گفت: مناطقی مرکزی شهر تاکنون استقبال کمتری نسبت به مناطق حاشیه‌ای و کم درآمد خرمشهر داشته و درصدد هستیم آمار این مناطق را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: مناطقی مانند کوت‌شیخ، صابون‌سازی و مکان‌هایی که زیر پوشش درمانگاه مولوی هستند بیشترین استقبال و مناطق مرکزی شهر مانند مراکزی که زیر پوشش درمانگاه بهبهانی هستند، استقبال کمتری نسبت به مناطق دیگر دارند.

منفرد نیاکی افزود: همکاری ارگان‌ها و ادار‌ات مختلف به خصوص فرمانداری خرمشهر در پیشرفت کار تأثیر فراوانی داشته و ما از شهروندانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام خود در آمار پزشک‌ خانواده نداشته‌اند باید تا پیش از پایان طرح به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: زمان اجرای طرح پزشک خانواده شهری تا پایان روز یکم شهریورماه سال جاری است و تا پایان تاریخ اعلام شده آمارگیری از سوی شبکه بهداشت ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ادامه داد: همه پزشکان عمومی، آزمایشگاه و داروسازها می‌توانند با مراجعه به سایت Behdasht.giv.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و از مزایا و امکانات آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول