اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

اجرای پروژه مشترک برقی با استان سمنان/ خط 20 کیلو ولت خطیرکوه اصلاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اصلاح خط 20 کیلو ولت خطیرکوه به طول 50 کیلومتر با همکاری توزیع برق استان سمنان خبر داد.

اجرای پروژه مشترک برقی با استان سمنان/ خط 20 کیلو ولت خطیرکوه اصلاح شد

منوچهر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت:‌ روز گذشته مانور مشترک بین شرکت توزیع برق مازندران و سمنان برگزار شد که هدف از این مانور، اصلاح خط 20 کیلو ولت خطیرکوه در منطقه سوادکوه بود.

جعفری ادامه داد:‌ این خط به طول 50 کیلومتر بود. کار توسط 26 اکیپ صورت گرفت که 19 اکیپ از مازندران و شش اکیپ از سمنان به صورت مشترک انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه پنج روستا در حوزه سمنان که برق‌رسانی آنها توسط توزیع برق مازندران صورت می‌گیرد، یادآور شد:‌ این خط ناپایدار بود که با اجرای این مانور مردم این منطقه دیگر مشکل قطعی برق ندارند.

وی با اشاره به اینکه از ساعت هشت صبح تا 14 بعدازظهر این مانور انجام شد که برای شرکت توزیع برق مازندران و سمنان 300 میلیون تومان هزینه داشت، افزود:‌ با شش ساعت خاموشی، توانستیم این کار را به انجام برسانیم و اگر به صورت عادی صورت می‌گرفت، باید حداقل 30 روز خط را خاموشی گرفته و کار به صورت جزء جزء انجام می‌شد.

مدیرعامل توزیع برق مازندران  با بیان اینکه مردم منطقه از این پس خدمات خوبی دریافت کرده و قطعی برق ندارند، متذکر شد:‌ منطقه کوهستانی و برف‌گیر است و اهالی این منطقه در زمستان مشکل نخواهند داشت.

جعفری با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این مانور با حضور مسئولان استانداری سمنان برگزار شد، اذعان داشت:‌ مسئولان استانداری مازندران هم دعوت بودند، اما در مراسم حضور نیافتند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول