اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت نهم و دهم محقق شد

واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس از واگذاری 350 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش این اداره در طول فعالیت دولت نهم و دهم خبر داد.

واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدحسین پارسای محبی ظهر امروز در مراسم افتتاح 10 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان فردوس اظهار کرد: ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان از اولویت‌های کاری بهزیستی در سال جاری است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 33 مرکز غیردولتی با نظارت اداره بهزیستی در سطح شهرستان فردوس فعالیت می‌کنند و از سال گذشته تاکنون نیز 210 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی شهرستان فردوس ایجاد شده است.

رئیس اداره بهزیستی فردوس به ساخت 350 واحد مسکونی در دولت نهم و دهم در شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز عملیات اجرایی ساخت 56 واحد مسکونی آغاز شده است.

رئیس هیئت‌ مدیره مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین فردوس نیز گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور شناسایی و برای پیشگیری و درمان آن برنامه‌ریزی شده است.

محمدرضا امیرحسنخانی ایجاد خانه‌های شبه‌خانواده، مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ساماندهی کودکان خیابانی را از جمله فعالیت‌های بهزیستی طی چند سال گذشته عنوان کرد و افزود: در چند سال گذشته مجلس و دولت حرکت بسیار خوبی برای حمایت از اقشار زیرپوشش بهزیستی آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: وجود فرزند معلول در خانواده برای اعضای خانواده دغدغه‌آفرین است و مشکلاتی را نیز برای آنها فراهم می‌کند بنابراین باید به مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و معلولان توجه ویژه‌ای شود تا خانواده‌های آنان با کم‌ترین دغدغه‌ای در فعالیت‌های اجتماعی حضور یابند.

رئیس هیئت ‌مدیره مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین گفت: در سال جاری 71 واحد مسکونی از طریق این مؤسسه در شهرستان فردوس احداث و به مددجویان واگذار می‌شود که برای ساخت هر واحد مسکونی مبلغ 22 میلیون تومان هزینه شده است.

در این مراسم ساختمان مرکز توانبخشی معلولان جسمی حرکتی توکل و مرکز حرفه‌آموزی معلولان کم‌توان ذهنی بالای 14 سال شهرستان فردوس نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول