اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

اشتغال محور توانمندی و خودباوری مددجویان است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: اشتغال یکی از محورهای توانمندسازی مددجویان است که ضمن ایجاد خودباوری در آنان سبب تولید و کارآفرینی می‌شود.

اشتغال محور توانمندی و خودباوری مددجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان در بازدید از تولیدات صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی مددجویان که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات و نهادهای حمایتی و فرهنگی قیروکارزین همراه بود، اظهار داشت: جامعه به انواع خدمات نیاز دارد و خدمت در نهادهای حمایتی ضمن استفاده از قدرت جسمی با مسائل عاطفی و روانی نیز سر و کار دارد.

وی رشد و بالندگی فرهنگی را وظیفه تمام نهادها دانست و افزود: توصیه‌های فرهنگی و پایش فرهنگی در حیطه ارائه خدمات باید یک اصل باشد تا جامعه‌ای سالم و به دور از هرگونه خطر و آسیب و ناهنجاری داشته باشیم.

صمدنژاد ادامه داد: در برقراری چنین جامعه‌ای پویا باید هرکس در هر مقامی به وظیفه و تکلیف خود درست، شفاف و روشن عمل کند.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به اینکه بهزیستی در سال‌‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در خدمت به معلولان و به ویژه برای ایجاد اشتغال مددجویان انجام داده است، خاطرنشان کرد: اشتغال یکی از محورهای توانمندسازی مددجویان است که ضمن ایجاد خودباوری در آنان سبب تولید و کارآفرینی می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بی‌گمان نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهای انقلابی هستند که تاکنون خدمات قابل توجهی را به نظام ارائه داده‌ و در این راستا مسیر زندگی بسیاری را چه در حوزه آموزشی، معیشتی و فرهنگی اجتماعی بهبود داده‌اند.

صمدنژاد بیان کرد: بسیاری از مددجویان در حوزه صنایع‌دستی دارای استعداد و خلاقیت هستند که باید زمینه را برای ارائه تولیدات آنها و حضور آنان در فعالیت‌های اجتماعی‌ آماده کنیم.

وی در پایان افزود: مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب زمینه را برای ارتقای رفاه اجتماعی به ویژه در بین اقشار محروم جامعه بیش از پیش فراهم کنند که این خود نیاز به وحدت و هماهنگی تمام ادارات و مسئولان دارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول