اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

سفره‌های افطاری باید به سبدهای غذایی برای مددجویان تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: سفره‌های افطاری باید به سبدهای غذایی برای مددجویان تبدیل شود.

سفره‌های افطاری باید به سبدهای غذایی برای مددجویان تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان زاوه با بیان اینکه شهید فیاض‌بخش در ابتدای انقلاب این نهاد را با نیت مقتدرسازی معلولان و دیگر مددجویان تأسیس کرد اظهار کرد: امروز نیز نیت و خواسته آن شهید، اولویت بهزیستی است.

وی با تشکر از خیران حاضر و با قدردانی از خدمات آنان گفت: خیران که بهزیستی بدون وجود آنها قادر به ادامه فعالیت نیست، باید در ماه رمضان، همت و کمک بیشتری نسبت به مددجویان داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه مددجویان بهزیستی، وضعیت خاصی دارند گفت: ماه رمضان ماه افزایش مشارکت‌های بهزیستی و فصل نیکوکاری‌های بیشتر است.

وی با تأکید براینکه تکریم مددجویان وظیفه و اولویت ماست تصریح کرد: اگر سفره‌های افطاری به سمت تهیه سبدهای غذایی سوق پیدا کند، این هم برای مددجویان سرافرازی و تکریم به همراه دارد هم نتیجه بهتری عاید خیرین و جامعه می‌سازد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از رئیس بهزیستی شهرستان زاوه به عنوان مدیری متخصص، کاربلد و فرزند شهید نام برد و گفت: آقای حیدری خود در کودکی یتیم شده و وضعیت یتیمان و ضعفا را درک می‌‌کند.

شکیب با بیان اینکه معلولان باید مثل دیگر اقشار جامعه به همه امکانات و اماکن جامعه دسترسی داشته باشند گفت: به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست که یک معلول به خاطر پله و موانع فیزیکی یک ساختمان آموزشی، از تحصیل باز بماند.

وی همچنین با تأکید بر لزوم مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی گفت: مناسب‌سازی تنها برای معلولان نیست بلکه زنان باردار، خانم‌هایی که فرزند کوچک دارند، سالمندان، کودکان، جانبازان و بیماران نیز از مناسب سازی بهره‌ند می‌وند.

وی با بیان اینکه در دور چهارم سفر رئیس جمهوری به خراسان رضوی، اعتباراتی برای کمک به سهم آورده مددجویان در مسکن اختصاص یافته گفت: امیدواریم تا پایان دولت دهم، تمام تعهداتی را که در مورد مسکن مددجویان داده‌ایم به اجرا برسانیم.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از راه‌اندازی یک پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان زاوه تا پایان سال جاری خبر داد.

نماینده تربت حیدریه در  مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از کارهای خیران گفت: خداوند در قرآن وعده داده که هر اندازه خیران در کار خیر سرمایه‌گذاری کنند 700 برابرش را به خودشان بازگرداند.

ابوالقاسم خسروی افزود: حمایت از مددجویان و محرومان، سفارش ائمه اطهار است گفت: امور خیر در دین اسلام، علاوه بر اجر اخروی، پاداش دنیوی هم دارد و سبب شادی قلبی شخص خیر هم می‌شود که این همه فایده از یک عمل در کار خیر مجتمع است.

یکی از خیران نیز در این مراسم، با تشکر از مردم و مددجویان به خاطر قدردانی از کار نیکوکاران گفت: من خیر نیستم بلکه فقط بین نیکوکاران و مردم رابطه برقرار می‌کنم.

سمیعی، مدیرعامل مؤسسه خیریه انصارالحجج افزود: من در شش سالگی یتیم شده ام و از همان زمان وارد بازار کار شده و رنج یتیم بودن را با کار مشقت بار و فقر تجربه کرده ام و درد محرومان را می‌فهمم.

وی با یادآوری اینکه 44 سال است در موسسه انصارالحجه مشغول فعالیت است گفت: در دیداری که با رهبری داشتم ایشان از کار مؤسسه قدردانی کردند. 

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول