اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزان 700 میلیون تومان و توسط کمیته امداد

469 فقره وام به مددجویان دنایی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی دنا گفت: به میزان 700 میلیون تومان و توسط کمیته امداد، 469 فقره وام به مددجویان دنایی پرداخت شد.

469 فقره وام به مددجویان دنایی پرداخت شد

مجتبی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا اظهار کرد: 469 فقره وام به مبلغ 7 میلیارد و 74 میلیون ریال در زمینه کارگشایی، مسکن و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت و غیر مددجویان جهت حل مشکلات مالی پرداخت شد.

وی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد در ارائه خدمات به خصوص وام، در نظر گرفتن رعایت حال مددجویان و جلوگیری از فشار مالی به این خانواده‌ها بوده، از این رو پرداخت‌ها به صورت قرض‌الحسنه و بدون کارمزد است.

امینی عنوان کرد: در زمینه خدمات‌رسانی به محرومین، بیشتر به بخش اشتغال‌زایی توجه می‌شود تا در آینده شاهد شکوفایی این خانواده‌ها در تمام عرصه‌ها از جمله کار و تولید باشیم.

وی گفت: این نهاد به 970 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش حمایت، کالاهای بهداشتی اعم از مسواک و خمیر دندان و صابون اعطا کرده است.

مدیر کمیته امداد دنا یادآور شد: یکی از وظایف کمیته امداد ترویج رعایت بهداشت و سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها بین مددجویان است.

امینی افزود: با توجه به شعار بهداشت جهانی که پیشگیری بهتر از درمان است، برای ارتقای سلامت بهداشت و پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان و رعایت اصول بهداشت فردی، این اقلام توزیع شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول