اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بهزیستی

واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی کوهبنان واگذار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بهزیستی کلید 14 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کوهبنان به صاحبان آنان واگذار شد.

واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی کوهبنان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، با حضور مدیر‌کل بهزیستی استان کرمان و فرماندار کوهبنان کلید 14 واحد مسکونی به مدد‌جویان زیرپوشش بهزیستی شهرستان کوهبنان واگذار شد. 

فرماندار کوهبنان در این آیین اظهار داشت: در سایه اتحاد و برادری در دولت نهم و دهم کارهای ویژه‌ای در همه ‌بخش‌ها به ویژه در بهزیستی صورت گرفته ‌و زمینه توانمند‌ شدن بسیاری از مدد‌جویان فراهم شده است، لذا باید تلاش کرد تا بهزیستی به یک بنگاه اقتصادی و تعاونی بزرگ در کشور بدل شود. 

منصور متقی تصریح کرد: با تلاش مدیریت بهزیستی کوهبنان کارگاه‌های تولید صنایع دستی و خیاط‌خانه با حضور مدد‌جویان بهزیستی راه‌اندازی شده که به نوعی کرامت انسانی نیروهای زیر‌پوشش حفظ شود.

وی گفت: با نوآوری و استعداد ویژه‌ای که در مدد‌جویان سراغ داریم، امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی را به سر‌انجام برسانیم و در آینده‌ای نه چندان دور بازارچه‌ای از تولیدات مدد‌جویان را راه‌اندازی کرده و تولیدات را به همه نقاط ‌استان و کشور صادر کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: به این ترتیب برای کمک به اقتصاد خانواده‌ها و همچنین در راستای ‌تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برداشته‌ایم و به استقلال مالی خانواده‌های زیرپوشش توجه می‌شود. 

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: مردم کوهبنان حاضرند، سخت‌ترین کارها را در معادن زغالسنگ و در عمق 570 متری زمین انجام دهند تا بتوانند از این طریق روزی حلال را برای خانواده‌های خود فراهم کنند، پس توجه به آنان ‌می‌تواند در گسترش مشاغل خانگی مؤثر باشد.

‌وی ادامه داد: حساس‌ترین کار که تعلیم و تربیت و کار با اندیشه‌های انسانی است، توسط جوانان برومند این شهرستان در حال انجام بوده، از این رو‌ کوهبنان بیشترین معلم و فرهنگی را در دامان خود پرورش داده است.

‌متقی تصریح کرد: بهزیستی و کمیته امداد دو نهاد مقدس و فرزند انقلاب هستند که جمعیت زیادی را در درون خود جای داده‌اند و با اختصاص بودجه‌های لازم و توجه ویژه می‌توان بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی و تعاونی کشور را راه‌اندازی ‌و در نخستین فرصت به بازارهای جهانی راه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: این امر ممکن است، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از مدد‌جویان زیرپوشش با ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی به ویژه کارگاه‌های قالیبافی نقش مهمی در اقتصاد خانواده‌ها و صادرات ایفا می‌کنند. 

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول