اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه‌خانه‌های صنعت و معدن ایران مطرح کرد

افزایش عرضه محصولات برای مهار تورم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه‌خانه‌های صنعت و معدن ایران با بیان اینکه عرضه کالا سبب ارزانی و تقاضای زیاد موجب تورم می‌شود، گفت: در همین راستا باید عرضه محصولات در کشور برای مهار تورم افزایش یابد.

افزایش عرضه محصولات برای مهار تورم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی غنیمی‌فر صبح امروز در جلسه کارگروه راهبردی جهاد اقتصادی  اظهار کرد: بانک‌ها برای فریب دارندگان سرمایه و جذب سرمایه‌های مردم کارهای زیادی می‌کنند که مخالف اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه برای کشوری که فداکاری‌های زیادی برای آن شده و هدیه‌های زیادی نیز تقدیم کرده است نباید این‌گونه امور صورت پذیرد، افزود: بر اساس سوره مبارکه بقره هر کس که بگوید ربا مانند سود تجارت است تا آخر دنیا در قبرش عذاب خواهد دید.

رئیس شبکه‌خانه‌های صنعت و معدن ایران با بیان اینکه باید ربا را بشناسیم، متذکر شد: بعضی از افراد می‌خواهند اسم این کار نادرست را تغییر داده و به منافع خود برسند.

وی با تحسین استاندار خراسان رضوی نسبت به تحویل زمین‌های منابع طبیعی به مردم ادامه داد: این زمین‌ها متعلق به خود مردم است و باید آنها در جهت آبادانی و پیشرفت این کشور تلاش کنند.

غنیمی‌فر نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از جمله ابتکارات مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: کار و سرمایه یکی است و این دو در یکدیگر متبلور می‌شوند.

وی با انتقاد از افزایش یک شبه سود بانک‌ها از 11 درصد به بالاتر از 21 درصد یادآور شد: این طرز تفکر که در صورت ارائه پول زیاد به مردم جامعه دچار تورم می‌شود صحیح نیست.

رئیس شبکه‌خانه‌های صنعت و معدن ایران خاطرنشان کرد: در آمریکا با وجود در دست داشتن پول زیاد توسط مردم اما به دلیل توجه خاص به تولید و صنعت گرانی به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه عرضه سبب ارزانی و تقاضای زیاد موجب تورم می شود، اظهار داشت: در همین راستا باید عرضه محصولات در کشور برای مهار تورم افزایش یابد.

غنیمی‌فر با ابراز تاسف از گذشت چهار ماه از سال تولید ملی و نبود حساسیت ویژه درباره این موضوع در کشور گفت: اگر مسئولان شش ماه دوم سال را نیز به مسئله انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بپردازند، این مهم محقق نمی‌شود.

وی ابراز داشت: بانک‌ها سبب بالا رفتن سرمایه خام در کشور و عدم به کارگیری صحیح از آن شده‌اند. 

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول