اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نیر:

85 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر گفت:‌ با تشکیل کارگروه منابع طبیعی، ‌آب و کشاورزی 85 طرح از شهرستان نیر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

85 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول حمزه‌ای ظهر امروز در جلسه کارگروه منابع طبیعی، منابع آبی و کشاورزی شهرستان نیر اظهار داشت: تمام این طرح‌ها که به بانک‌ها معرفی شده‌اند در کارگروه استانی منابع طبیعی و کشاورزی مورد تصویب قرار گرفته و در اسرع وقت عملیاتی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه قابلیت‌های کشاورزی شهرستان نیر به دست فارغ‌التحصیلان آن بیش از پیش محرز‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ تسهیلات ویژه‌ای که دولت به حوزه کشاورزی استان اختصاص داده در شهرستان نیر هم تزریق خواهد شد که توصیه ما به فارغ‌التحصیلان کشاورزی بهره‌برداری لازم از این زمینه و استفاده بهینه از شرایط به وجود آمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر یادآور شد: از زمان تشکیل کارگروه منابع طبیعی، منابع آب و کشاورزی 85 طرح شهرستان از طریق کارگروه استان به تصویب رسیده و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

حمزه‌ای گفت: از این تعداد 11 پروژه عودت داده شده، 15 پروژه در بانک‌های عامل موفق به عقد قرارداد شده‌اند و هشت پروژه نیز موفق به دریافت مرحله اول و دوم تسهیلات خود شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر بیان داشت: طرح‌های حداکثر با تسهیلات اعتباری 300 میلیون ریالی در گروه ارزیابی و کارگروه شهرستان تصویب و بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار نیر نیز در این جلسه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در امر توسعه کشاورزی و حفاظت از منابع آبی گفت: تشکیل کارگروه منابع طبیعی، منابع آبی و کشاورزی در سال مزین به تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی یکی از اقدامات مهم دولت در امر توسعه کشاورزی می‌باشد.

سید شاپور منیری اظهار داشت: اعضای این کارگروه باید با پرهیز از فرصت‌سوزی به صورت عملیاتی و دقیق بر تصویب، دریافت تسهیلات و اجرای پروژه‌ها نظارت داشته و همکاری‌های لازم را با یکدیگر داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول