اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل:

دستگاه‌های اجرایی در وصول مطالبات بانک‌ها مشارکت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل گفت: دستگاه‌های متولی بخش تولید و صنعت که طرح‌ها را برای دریافت تسهیلات تایید کرده‌اند در وصول مطالبات نیز مشارکت داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی در وصول مطالبات بانک‌ها مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد رمضانی ظهر امروز در کارگروه حمایت از تولید، کار و سرمایه‌ ایرانی با بیان اینکه در عدم بازپرداخت تسهیلات برخی واحدهای تولیدی برخی دستگاه‌های اجرایی نیز باید مشارکت داشته باشند، بیان کرد: برخی از این تسهیلات در جای خود هزینه نشده و صرف امور دیگر شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل بانک‌ها در وصول مطالبات این است که تعدادی از این تسهیلات که تایید شده این دستگاه‌ها بودند به درستی هزینه نشده است، افزود: این دستگاه‌ها طرح را ارزیابی و معرفی کرده‌اند و باید در زمانی که بازپرداخت صورت نمی‌گیرد نیز مشارکت داشته باشند.

رمضانی با تاکید بر اینکه درست نیست به دلیل عدم توانایی عده‌ای، تولیدکننده‌های واقعی حمایت نشوند، اظهار داشت: نباید تر و خشک را با هم بسوزانیم و به این بهانه تسهیلات و سرمایه در گردش در اختیار واحدهای موفق قرار ندهیم.

وی با بیان اینکه از سال 84 تا 86 بیش از 300 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی آمل پرداخت شده است، گفت: بانک‌ها در وصول مطالبات آمار کلی می‌دهند در حالی که باید لیست مطالبات اساسی خود را به کارگروه اشتغال شهرستان ارائه دهند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل با اعلام اینکه بی‌توجهی تعدادی از سرمایه‌گذاران منجر به بیکار شدن کارگران می‌شود، بیان کرد: می‌خواهیم نگاه سه‌جانبه‌ گرایی در این مباحث دیده شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 4 هراز و 300 پرونده رسیدگی در هیئت حل اختلاف کارگری و کارفرمایی آمل بررسی شده است، افزود: ادامه این روند موجب افزایش این اختلافات در سال جاری می‌شود.

انتهای ‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول