اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

بانک‌ها را ملزم به تقسیط بدهی‌ها و بخشودگی جرائم تاخیر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت : بانک‌ها را ملزم به اجرای کامل بند 29 قانون بودجه مبنی بر تقسیط بدهی‌ها بخشودگی جرائم تاخیر می‌کنیم.

بانک‌ها را ملزم به تقسیط بدهی‌ها و بخشودگی جرائم تاخیر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی صفرزاده ظهر امروز در کارگروه استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی که در ساختمان شماره 2 سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی برگزارشد، اظهار کرد: این برنامه اختیار بانک‌ها را از انجام اعمال اجرایی علیه واحدهای تولیدی دارای مطالبات پرداخت نشده می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات این کارگروه تصریح کرد: شهرداری ملزم است پاسخ مثبت برای ادامه فعالیت واحدهای صنعتی دارای مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر در غرب مشهد بدهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در ادامه افزود:  باید در راستای تصویب طرح جامع تضمین شهرها از نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های مرتبط دعوت به عمل آید.

صفرزاده با اشاره به اینکه معادن جز انفال به حساب می‌آید پیمانکار بهره‌بردار آن محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: اگر از این نظر دستگاه‌هایی مثل محیط زیست اتهاماتی در این زمینه وارد کردند موضوع را از طریق نمایندگان  حقوقی دستگاه‌های مذکور با نمایندگان صنعت، معدن و تجارت حل و فصل شود.

وی در ارتباط با همکاری که تامین اجتماعی باید انجام دهد اظهار کرد: تامین اجتماعی باید تا بدهی‌های شرکت‌ها را تا 60 ماه تقسیط کند و لیست بیمه شرکت‌ها باید بر اساس مصوبات ستاد تسهیل در صورت لزوم بدون پرداخت وجه تا زمانی که مقدور است رد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در ادامه افزود: همچنین شرکت‌های آب، برق و گاز حداقل دو هفته اقدام درباره قطع خدمات باید موضوع را به صورت مکتوب به دبیر خانه ستاد تسهیل مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کند.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ ادارات و اعلام آنها موضوع  در گروه کاری مربوط مطرح می شود و تصمیمات متناسب با آن اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول