اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای استهلال اهل سنت گلستان با صدور بیانیه‎ای:

اعلام حلول ماه مبارک رمضان با اذن ولی‎فقیه میسر است

خبرگزاری فارس: شورای استهلال اهل سنت گلستان در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اعلام رؤیت حلول ماه مبارک رمضان و اعیاد فطر و قربان در بلاد اسلامی با تائید و اذن ولی‎فقیه و یا حاکم اسلامی امکان‎پذیر است.

اعلام حلول ماه مبارک رمضان با اذن ولی‎فقیه میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در امور اهل سنت استان‎های گلستان و گیلان، در این بیانیه آمده است: حلول هر ماه قمری شرایطی دارد که در صورت رؤیت توسط هر فرد مسلمان باید مراتب به دلیل بررسی صحت و سقم به دفتر ولی‎فقیه اعلام شود.

این بیانیه می‎افزاید: ستاد استهلال مقام معظم رهبری با پیشرفته‎ترین امکانات در سراسر کشور مستقر بوده و اعلان حلول ماه مبارک رمضان فقط از طریق دفتر معظم‌له امکان‎پذیر خواهد بود.

در این بیانیه تصریح شده است: ماه رمضان، ماه میهمانی خدا، نزول قرآن و از آن به عنوان برترین ماه‌ها یاد شده است و نزد مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که ائمه اطهار(ع) همواره در ابتدای این ماه به مردم بشارت می‌دادند و به تبیین اهمیت آن نزد مردم می‎پرداختند.

در پایان این بیانیه اعضای این شورا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ایام ماه مبارک رمضان خواستار استفاده بیشتر و اکمل از فضیلت‌های این ماه مبارک شدند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول