اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد

لزوم استفاده بهینه از فیوضات ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان بر لزوم استفاده بهینه از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

لزوم استفاده بهینه از فیوضات ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: ماه شعبان یکی از ماه‌های پرفضیلت سال است و ائمه معصومان (ع) نیز تاکید بسیاری بر این ماه داشتند.

وی با اشاره به گذر سریع عمر اضافه کرد: نباید از کنار فرصت‌هایی که در زندگی به وجود می‌آید، به راحتی گذشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: دیدگاهی که در همه انسانها وجود دارد، این است که به دنبال فرصت هستند، دریغ از اینکه همین شرایطی که وجود دارد، می‌تواند به فرصتی برای استفاده افراد تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فیوضات ماه مبارک شعبان افزود: چند روز باقی‌مانده از این ماه فرصت مناسبی برای به دست آوردن فیض الهی است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه برای عبادت و نائل‌شدن به فیوضات الهی دیر نیست، اضافه کرد: همین چند روز باقی مانده از ماه شعبان نیز می‌تواند فرصتی برای بهره‌وری از فیوضات الهی باشد.

وی همچنین با اشاره به روزه‌داری در سه روز آخر ماه شعبان افزود: بر روزه این سه روز نیز تاکید بسیاری شده است و دارای فیض و برکات بسیاری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه صدقه‌دادن و کمک به دیگران فقط محدود به کمک مالی نمی‌شود، اضافه کرد: کمک به افراد در زمینه تحصیل و شاید کمک به فردی که نیازمند به پزشک است، یک نوع صدقه‌دادن باشد.

وی تصریح کرد: کمک به بندگان خدا و افرادی که نیازمند کمک هستند، نیز نوعی استفاده از فرصت‌های ماه مبارک شعبان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول