اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای خراسان رضوی خبر داد

پخش تلاوت مجلسی قرآن کریم از حرم رضوی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: تلاوت مجلسی قرآن در سطح شهر به‌ ویژه در حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان قبل از نماز ظهر و همچنین در ساعت2:30 بامداد پخش می‌شود.

پخش تلاوت مجلسی قرآن کریم از حرم رضوی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا آینه‌دار عصر امروز در ارتباط با برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سیمای استان اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته تمام شبکه‌های تلویزیونی با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تمام سعی خود را می‌کنند برای اینکه برنامه‌های متفاوتی داشته باشیم.

آینه‌دار افزود: ویژه برنامه افطار هر شب به مدت 70 تا 80 دقیقه از یک ساعت قبل از ساعت شرعی اذان مغرب با عنوان برنامه کوچه‌های آسمان محور پخش می‌شود که محتوای این برنامه بر اساس بحث عبودیت و بندگی است و سعی شده از فضای باز و حرم پخش شود.

معاون سیمای خراسان رضوی در ادامه گفت: از برنامه‌های ما حضور مردم در گزارشات مردمی با موضوعات متناوب روز استان داشته باشیم و تیم فعال این برنامه در شهرستان‌های استان خواهد داشت که بتوانیم حال و هوای رمضان را در شهرستان‌های استان در برنامه داریم.

آینه‌دار در ادامه گفت: در مباحث روزه و روزه‌داری در حوزه‌های مختلف توسط کارشناسان مجرب برنامه‌های ضبط شده از حیث معرفتی و دینی در این ایام پخش می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال زیادی که از برنامه‌ ‌‌"از سرزمین وحی"، ‌امسال محتوای برنامه توسط همکاران خود ضبط شده است.

معاون سیمای خراسان رضوی ادامه داد: یک بخش دیگر برنامه کوچه‌های آسمان معرفی مساجد بزرگ دنیای اسلام را داریم و سعی شده به بحث حضور زوار در مشهد بپردازیم و در بخش مسابقه و عبودیت و بندگی طراحی و تولید یک روز قبل از ماه رمضان برای پیشواز داشته باشیم.

آینه‌دار تاکید کرد: ویژه برنامه سحر به مدت 70 دقیقه با عنوان باران می‌بارد در سیمای استان پخش می‌شود که سعی شده قسمت‌های مختلف این برنامه در حرم مطهر رضوی پخش شود به سبب اینکه در سحر معمولا مردم کمتر وقت دیدن برنامه‌ها را داشته باشند و سعی شده علاوه بر بعد تصویری به بعد گفتاری و کلامی نیز جذاب باشد و چه بخش نیایش و چه بحث کارشناسی سعی شده در ساعت سحر که مردم با یک شیوه مناسب آماده شوند برای دعای سحر و نماز صبح آماده شوند.

وی در ادامه گفت: یک برنامه قرآنی دیگر ما برنامه قرآنی مشکاة با محوریت حضور نوجوان و جوانان در این برنامه که در این برنامه سعی شده با مباحث قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان اجرا شود.

معاون سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: ترتیب و جزء خوانی قرآن را امسال در 2 بخش خواهیم داشت که یکی در بخش صبح گاهی واست و دیگری عصر گاهی در ساعت 4 صبح پخش می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول