اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خبر داد

اجرای طرح مهمان‌خانه الهی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: محرومین و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) درماه مبارک رمضان در طرح مهمان خانه الهی حضور پیدا می‌کنند.

اجرای طرح مهمان‌خانه الهی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی پیش از ظهر امروز در آستانه فرارسیدن ماه رمضان در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: توجه به قشر مستضعف و محروم جامعه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان متولی و خادم قشر محروم است.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت‌های معنوی و معرفتی ماه مبارک رمضان در امر کمک رسانی به اقشار ضعیف و محروم استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم ادامه داد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه و فعالیت‌های مختلفی در قالب مهمان خانه الهی در کمیته امداد امام خمینی(ره) تدوین و اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مهمان خانه الهی از نخستین روز در ماه مبارک رمضان با رویکرد اطعام و افطاری به نیازمندان در استان قم اجرا خواهد شد.

جلالی ابراز داشت: تهیه سبد غذایی به ارزش حداقل 400 هزار ریال به همراه بن کارت با توجه به ظرفیت خانواده‌ها برای تهیه اقلام مور نیاز از جمله برنامه‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: طرح اطعام نیازمندان و ایتام نیز در قالب سفره‌های آسمانی که توسط بانیان، حامیان و نیک اندیشان در ماه مبارک رمضان تهیه می‌شود در مساجد و منازل خیرین و محل‌های پیش بینی شده به اجرا در می‌آید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم یادآور شد: تهیه غذا توسط خیرین و توزیع غذا‌های آماده در بین خانواده‌ها در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های قابل اجرای کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به مشارکت خوب خیرین و نیکوکارن در سال گذشته افزود: در سال گذشته 190 هزار نفر با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون ریال با مشارکت خیرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان اطعام شدند.

جلالی بیان کرد: در حال حاضر کمک‌های مردمی قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده است که امیدواریم این میزان کمک در ماه مبارک رمضان سال جاری افزایش خوبی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: همچنین با اعلام آمادگی و مساعدت تعدادی از خیرین برای اطعام نیازمندان در 20 شب از شب‌های ماه مبارک رمضان زمینه لازم برای پذیرایی از 2 هزار نفر از نیازمندان در دومین شب از ماه مبارک رمضان با حضور حامیان، ایتام و خانواده‌های آنان فراهم شده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول