اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اقلام مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان به ویژه مواد غذایی به طور کامل تامین شده است.

تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: بر اساس تجربه حاصل شده در سال‌های گذشته، همواره مردم ایران در ماه مبارک رمضان کالاهای بیشتری به ویژه در زمینه مواد غذایی خریداری می‌کنند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل هر ساله در آستانه فرا رسیدن این ماه پر خیر و برکت، دولت اقدام به تامین و ذخیره‌سازی مواد مورد نیاز مردم کرده تا در ماه رمضان مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

سلیمان‌پور در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای کنترل بازار در ماه مبارک رمضان و جلوگیری از افزایش قیمت‌های کاذب در این شهرستان چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: در گام نخست ما اقدام به تامین و ذخیره‌سازی اقلام پر مصرف کرده و برای تامین نیاز مردم هیچ مشکلی نداریم.

وی متذکر شد: به طور قطع عرضه صحیح کالاها در زمانی که تقاضای بیشتری وجود دارد، نیازمند نظارت جدی است و به همین دلیل در شهرستان رباط کریم کمیته تنظیم بازار تشکیل داده‌ایم.

مدیریت جلسات کمیته نظارت بر بازار را شخصا بر عهده دارم

فرماندار شهرستان رباط کریم ادامه داد: همچنین برای انجام بهتر کارها و نظارت جدی‌تر، مدیریت جلسات کمیته فوق را شخصا بر عهده گرفته و به اعضا که مدیران دستگاه‌های اجرایی رباط کریم هستند نیز تاکید شده است که به صورت منظم در جلسات حضور داشته و برنامه‌های مصوب را برای اجرای صحیح پیگیری کنند.

سلیمان‌پور با تاکید بر اینکه این کمیته به صورت ویژه بر نحوه عرضه کالاها و قیمت اجناس و به طور کلی عملکرد صنوف نظارت خواهد داشت، گفت: اجازه نخواهیم داد که عده‌ای برای منافع شخصی در نظم بازار اخلال کنند و مردم از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی در حوزه گران‌فروشی و یا کم‌فروشی به طور قطع برخورد قاطع قانونی با متخلفان خواهیم داشت.

احداث مرکز عرضه مستقیم گوشت و مرغ در رباط کریم

فرماندار رباط کریم در بخش دیگری از سخنان خود به جدیدترین اقدام انجام شده در این شهرستان برای کنترل بازار و تامین نیاز مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان، یک مرکز مستقیم عرضه مواد دامی در رباط کریم به زودی دایر خواهد شد.

سلیمان‌پور در پایان گفت: اداره بازرگانی و مرکز بهداشت موظف شده‌اند که بر قیمت و همچنین بهداشت مرغ و گوشت توزیع شده در این مرکز نظارت داشته باشند تا مردم با اطمینان و با قیمت مناسب اقدام به تامین نیاز خود کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول