اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تقاضای مردم برای خرید اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی سبد خانوار افزایش می‌یابد به همین دلیل سازمان، اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان کرده است.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در راستای کنترل بازار و مبارزه با افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و جلوگیری از تخلفات اقتصادی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: این طرح از 15 تیرماه آغاز شده و تا 25 مردادماه سال‌ جاری ادامه دارد.

عبدلی‌زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت (نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان) گفت: در طرح‌های ویژه نظارتی، بازرسان سازمان در نمایشگاه‌ها مستقر خواهند بود و بر عملکرد غرفه‌داران نظارت می‌کنند.

وی تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی، مراتب را با تلفن 124 به مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت و بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد قاطع صورت پذیرد.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول