اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صدا و سیمای مرکز فارس صورت می‌گیرد

پخش 33 عنوان برنامه در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: 33 عنوان برنامه در در ایام‌الله مبارک ماه رمضان از شبکه صدا و سیمای فارس پخش می‌شود.

پخش 33 عنوان برنامه در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدباقر کشفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اجرایی توسط صدا و سیمای استان فارس در ایام‌الله مبارک ماه رمضان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه‌های رادیو و تلویزیون در بخش‌های خبری، تولیدی و... بالغ بر 33 برنامه با محوریت ماه مبارک رمضان و موضوعات مورد نیاز مردم اجرا می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس ابراز داشت: برنامه‌های سحرگاهی با حضور کارشناسان خبره و علمای بزرگوار برگزار می‌شود.

وی با اعلام عناوین برنامه‌های صدا و سیما در ماه رمضان بیان کرد: هر روز ساعت 11 صبح برنامه جمع‌خوانی قرآن علاوه بر شبکه استانی فارس از شبکه سراسری چهار و عصرها ساعت 17 از شبکه سراسری تماشا پخش می‌شود.

کشفی ابراز داشت: ویژه‌نامه افطار نیز در رادیو و تلویزیون با عنوان برنامه "میهمانی" پخش می‌شود.

وی بیان کرد: سیاست ما در صدا و سیمای فارس این است که موقعیت‌های زیبای فارس را به لحاظ مذهبی، طبیعی و فرهنگی معرفی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌ها با محوریت خانواده و با اولویت صدا و تصویر هنرمندان فارس اجرا می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های کودک و نوجوان نیز همچنین به صورت زنده پخش می‌شود.

کشفی خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان رسانه به وظیفه خود عمل کنیم ضمن اینکه همکاری سایر دستگاه‌ها نیز در روند برنامه‌ها تاثیر بهتری دارد.

وی ادامه داد: احترام گذاشتن به فرهنگ مردم و نشان دادن ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خوب این استان که یکی از مزیت‌های فارس محسوب می‌شود، از اولویت‌های صدا و سیمای استان فارس است.

کشفی با بیان اینکه تلویزیون فارس به تلویزیون گردشگری تبدیل شده است اظهار داشت: جاذبه‌های گردشگری و مذهبی استان فارس به اندازه‌ای بسیار است که ما را بر آن می‌دارد تا در حوزه تولید، برنامه‌های متنوعی با موضوع گردشگری به بینندگان ارائه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای نمایش رادیویی "گناهان فراموش شده" در 30 قسمت خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان توجه به تکالیف فراموش شده بسیار ضروری است بنابراین سعی کرده‌ایم با اجرای نمایش‌های مختلف موضوعاتی را که در زندگی روزمره فراموش شده است یادآوری کنیم.

این مقام مسئول گفت: در زندگی روزمره به راحتی دروغ می‌گوییم بدون اینکه احساس گناه کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: رسانه به تنهایی نمی‌تواند بیماری‌های روحی و گناهان فراموش شده را به جامعه یادآوری کند بنابراین همکاری تمام دستگاه‌ها در این راستا ضروری است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان سخنرانی‌هایی با محوریت اخلاق ضبط شده که در روزهای مختلف پخش می‌شود.

کشفی در پایان گفت: کسب مقام نخست فارس در میان تمام شبکه‌های استانی کشور نشان از هدف بلند و سخت‌کوشی تک تک افرادی است که در رسانه ملی مجدانه فعالیت می‌کنند.

به گزارش فارس، امروز در نشست خبری مدیرکل صدا و سیمای فارس از نمایش "گناهان فراموش شده" رونمایی شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول