اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سیل در قزوین مهار شد

خبرگزاری فارس: باران تابستانی که در قزوین به سیل تبدیل شده بود، با حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی شهرداری قزوین پس از حدود چند ساعت مهار شد.

سیل در قزوین مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ساعت 18:30 امروز باران شدیدی در شهر قزوین شروع به باریدن کرد و به دنبال آن سیل و آب‌گرفتگی شدید، قسمتی از مناطق شهر قزوین را فرا گرفت که با حضور مأموران آتش‌نشانی و و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین این سیل مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین پیرامون این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: پس از وقوع سیل مأموران آتش‌نشانی قزوین بلافاصله در محل وقوع سیل حضور پیدا کرده و با کمک مأموران سازمان مدیریت پسماند این شهرداری سیل را مهار کردند.

سید‌علی شفیعی اضافه کرد: عمده وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر در خیابان پادگان شهر قزوین بود و ارتفاع آب در برخی از منازل و مغازه‌های این خیابان به حدود 15 سانتی‌متر می‌رسید.

وی افزود: حدود 20 منطقه از شهر قزوین دچار آب‌گرفتگی شدید شده بود که هم‌اکنون این آب‌گرفتگی برطرف شده است.

این حادثه از نظر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین سبک ارزیابی شده و هم‌اکنون نیز مشکل سیل و آب‌گرفتگی در شهر قزوین برطرف شده است.

علی‌محمد آهنی‌ها مدیرکل ستاد بحران استانداری قزوین به علت سفر به خارج از شهر در لحظه وقوع سیل اطلاعاتی در این زمینه نداشت.

فرماندار قزوین نیز در خصوص علت وقوع این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین چنین گفت: هر روز اداره‌کل هواشناسی استان قزوین تغییرات آب‌ و هوایی را به فرمانداری شهرستان قزوین ارسال می‌کند که امروز این مهم به دست این نهاد نرسیده تا در جریان تغییرات آب‌ و هوایی قرار گیرد.

سعید میربها با بیان اینکه با ریزش شدید باران در قزوین غافلگیر شدیم، تصریح کرد: در چهارراه ولیعصر و پل طالقانی شهر قزوین آب به عمق 20 سانتی‌متر از سطح کانال سرریز کرده و در چهارراه ولیعصر و سرپل طالقانی این شهر جاری شد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین در خصوص این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ساعت 11 و نیم الی 12 ظهر امروز اطلاعات پیش‌بینی هواشناسی استان قزوین از طریق شبکه دولت به تمامی دستگاه‌ها ارسال شده است.

آرش بهاروند بیان کرد: پیش‌بینی‌های امروز اداره کل هواشناسی قزوین کاملا منطبق با تغییرات آب و هوایی و بارش‌ها در استان قزوین بوده است.

وی افزود: اداره کل هواشناسی استان قزوین پیش‌بینی وضعیت جوی روز‌های 27، 28 و 29 تیر ماه استان قزوین را از طریق شبکه دولت به تمامی دستگاه‌ها ارسال کرده است. 

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: امروز در شهرستان قزوین در کمتر از یک ساعت 13 میلی‌متر بارش باران داشته‌ایم.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول