اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی:

تیم امداد سیلاب هلال احمر 10 ساعت مأموریت انجام داد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از انجام 10 ساعت مأموریت تیم امداد سیلاب جمعیت در روستاهای سیل زده فاروج خبر داد.

تیم امداد سیلاب هلال احمر 10 ساعت مأموریت انجام داد

یزدان اعظمی فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه این مأموریت از اوایل بامداد تا ظهر امروز به طول انجامید اظهار داشت: این مأموریت برای رها سازی و امداد رسانی به برخی از اهالی گرفتار در سیل به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: تیم امداد سیلاب هلال احمر با حضور در روستاهای استاد، خسرویه سه گنبد و چوکانلو به امداد رسانی حادثه دیدگان پرداختند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه هفت نفر از اهالی در معرض سیل با تلاش تیم امداد سیلاب هلال احمر نجات یافتند یادآور شد: علاوه بر این، فرد مفقود شده به نام باقر فیاضی 64 ساله پس از ساعت‌ها جستجو و تلاش امداد گران پیدا شد.

به گزارش فارس بر اثر بارش شدید باران در اکثر نقاط خراسان شمالی به ویژه شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج و جاجرم سیل جاری شد که علاوه بر تخریب بخش‌های از راه‌ها وپل ها،  منازل برخی از روستاهای شهرستان‌های یادشده نیز دچار آب گرفتگی شدند.

بر اساس اعلام سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی میزان خسارات اولیه این سیل سه میلیارد ریال بوده است که میزان دقیق خسارت اواخر هفته جاری پس از جمع بندی گزارشات انتشار خواهد یافت.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول