اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارش باران شدید

سیلاب در خیابان چمران بجنورد جاری شد

خبرگزاری فارس: جاری شدن سیلاب بر اثر بارش باران شدید در خیابان منتهی به چمران به سمت میدان کارگر سبب بروز مشکلات فراوانی برای تردد خودروها و مردم شد.

سیلاب در خیابان چمران بجنورد جاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیلاب بزرگی بعد از ظهر امروز پس از بارش باران از سمت جنوب شهر به سمت خیابان چمران و همچنین چهارراه خوشی به سمت کارگر سرازیر شده که این معضل علاوه بر مشکل در تردد مردم سبب خاموشی خودروها و ترافیک شده است.

هم‌اکنون دست کم هشت خودرو به خاطر این سیلاب در آب بوده و به خاطر عمق سیلاب در آن گیر کرده‌اند.

به گزارش فارس، ارتفاع این سیلاب حدود نیم متر و تا بالای لاستیک خودروها بوده و به همین خاطر علاوه بر واردشدن سیلاب به داخل برخی از خودروها سبب شد تا خودروها خاموش و در این زمینه مشکلاتی ایجاد شود.

بر اساس گزارش‌ها، بارش تگرگ که به همراه باران شدید و رعد و برق از دقایقی پیش در مرکز خراسان‌شمالی روی داد، سبب واردشدن خسارات زیادی به عرصه‌های کشاورزی و باغات شد.

جاری‌بودن آب‌های سطحی یکی از مهم‌ترین معضلات شهر بجنورد بوده که ماه گذشته نیز به خاطر آب‌گرفتگی مادر و کودکی در بجنورد بر اثر سقوط به داخل کانال جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول