اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه تنکابن:

سیلاب تنکابن به 145 روستا خسارت زد/ مسیرهای روستایی موقتی بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه تنکابن گفت: بر اثر بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیلاب 145 روستای شهرستان و برخی از معابر شهری به‌ویژه شهر تنکابن دچار آبگرفتگی و خسارت‌هایی شدند.

سیلاب تنکابن به 145 روستا خسارت زد/ مسیرهای روستایی موقتی بازگشایی شد

سید ابراهیم هاشمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان تنکابن بیان داشت: بر اثر بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیلاب 145 روستای شهرستان و برخی از معابر شهری به‌ویژه شهر تنکابن دچار آبگرفتگی و خسارت‌هایی شدند.

وی اظهار داشت: روستاهایی که خسارت بیشتری دیدند شامل یوسف‌آباد، خشکرود، ایثارده و حاتم‌سرا، بالابند در بخش مرکزی و میانکوه محله، همشبور، تازه آباد، نعمت‌آباد و امین آباد از بخش خرم‌آباد بوده‌اند.

هاشمی تاکید کرد: تخریب تاسیسات زیربنایی راه دسترسی، دیواره‌های پل‌ها و تخریب لوله‌های انتقال آب، گاز و کابل‌های جریان برق و مخابرات بویژه در روستاهای ایثارده، خشکرود بوده است و انباشت گل و لای و تنه درختان و سنگ‌های حاصله از سیلاب مسیر راه‌های روستایی را مسدود کرده بود که از شش صبح امروز با اقدامات ضربتی این مسیرها موقتی بازگشایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌دیدگی دیواره‌های محافظتی طرفین سه پل مسیر روستای ایثارده بسیار جدی بوده که نیازمند بازسازی اساسی است و در حال حاضر تمام محورهای مسدود بازگشایی و تمامی قطعی گاز و آب برطرف شدند و امروز صبح نیز کابل تلفن (فیبرنوری) ترمیم و ارتباط تلفنی برقرار شد.

وی خسارت‌های ناشی از این سیل را بیش از 10 میلیارد ریال در بخش راه و ابنیه، برق، گاز،‌آب، تلفن و خانه‌های مسکونی اعلام کرد و گفت: با اعتباری که ستاد حوادث غیرمترقبه استان به این مسئله اختصاص می‌دهد مسائل و مشکلات مذکور بر طرف شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول