اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بحران استانداری بوشهر خبر داد

اختصاص 30 میلیارد ریال به پروژه مهار سیلاب دره گپ

خبرگزاری فارس: مدیرکل بحران استانداری بوشهر گفت: امسال 30 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مهار سیلاب دره گپ گناوه اختصاص می‌یابد.

اختصاص 30 میلیارد ریال به پروژه مهار سیلاب دره گپ

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد مرادی صبح امروز در بازدید از پروژه مهار سیلاب رودخانه دره گپ گناوه اظهار داشت: امسال تصمیم بر بهره‌برداری از پروژه در حال اجرای مهار سیلاب رودخانه دره گپ گناوه را داریم و با جدیت این پروژه را دنبال خواهیم کرد.

مرادی گفت: از محل اعتبارات بحران استان طبق ماده 10 و 12 قانون مبلغ 30 میلیارد ریال به پروژه مهار سیلاب رودخانه دره گپ گناوه اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: با حمایت مسئولان شهرستانی و اعتبارات استانی این پروژه در حال اجراست و امیدواریم در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

فرماندار گناوه نیز در این بازدید گفت: اجرای مهار سیلاب رودخانه دره گپ گناوه از اوایل سال 90 آغاز شده که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده و اعتبارات خوبی که به کمک مدیرکل بحران استان امسال جذب شده امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

احمد جعفری‌نسب بیان داشت: با مجوز اداره کل راه و شهرسازی احداث مسیر کنارگذر پل کمربندی در مجاورت این پروژه در حال اجرا است.

جعفری‌نسب عنوان داشت: احداث یک میانبر در رودخانه، احداث خاکریز سیل بند(گوره) در امتداد ساحل راست رودخانه دره گپ، حفاظت سواحل محدوده طرح، احداث کف بند در محدوده طرح و غیره از اقداماتی است که تاکنون انجام گرفته است.

وی گفت: محدوده این پروژه به طول 3.5 کیلومتر است که اعتبار اولیه این پروژه 31 میلیارد و 817 میلیون ریال بوده است و تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول