اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تبریز خواستار شد

تشکیل کارگروهی برای کاستن از آسیب‌های سیلاب

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر تبریز خواستار کارگروه مشترک و هماهنگ برای کاستن از آسیب‌های سیلاب شد.

تشکیل کارگروهی برای کاستن از آسیب‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد ششگلانی پیش‌ازظهر امروز در جلسۀ این هفتۀ شورای اسلامی کلانشهر تبریز که با حضور شهردار تبریز با بررسی علل آسیب‌های سیلاب اخیر در تبریز تشکیل شد، خواستار تشکیل کارگروه مشترکی برای جلوگیری و کاستن از آسیب‌های ناشی از سیلاب و اجتناب از موازی‌کاری و جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های مسئول در این زمینه شد.

رسول درسخوان، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز با اشاره به سخنان جواد ششگلانی در خصوص ضرورت تشکیل کارگروهی مشترک علاوه بر کارگروه سیلاب در استانداری برای حل مسائل و مشکلات شهری از جمله سیلاب و اهمیت تبادل نظر شورا و شهرداری با مدیران شهری و استانی در زمینه پیشبرد مدیریت واحد شهری، بر تعامل و هماهنگی شورا با ارگان‌هایی که وظیفۀ خدمات‌رسانی دارند، تاکید کرد.

درسخوان گفت: در این جلسه که مهندس هاشمی، مدیرعامل سازمان آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی بنا به دعوت شورای اسلامی کلانشهر تبریز برای بررسی سیلاب اخیر تبریز نیز حضور داشت، موضوع آبدار کردن میدان چایی و آسیب‌های ناشی از سیلاب اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آثار تغییرات آب و هوایی در تبریز مشهود است، تاکید کرد: باید ضمن بازنگری در ساختار اداری مدیریت واحد شهری، بخش کارشناسی در شهرداری و تمام سازمان‌ها نیز تقویت شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول