اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارندگی شدید

بخش‌های کشاورزی بهشهر طعمه سیلاب شد

خبرگزاری فارس: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل در شهرها و روستاهای بهشهر، بخش زیادی از زمین‌های کشاورزی و زیرساخت‌های این شهرستان طعمه سیلاب شد.

بخش‌های کشاورزی بهشهر طعمه سیلاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، باران شدیدی که صبح و عصر روز گذشته و امروز در مناطق شهری و دشت این شهرستان بارید، خسارت‌هایی به بخش‌های کشاورزی، مناطق مسکونی و جاده‌های اصلی و فرعی و تاسیسات وارد آورد.

خسارت به ابنیه‌ها، تاسیسات آب و برق، پل‌ها، جاری شدن سیل در روستاهای آسیابسر، گرجی محله، شهیدآباد و آبگرفتگی معابر، مسدودشدن جاده اصلی بهشهر ـ نکا در منطقه بین عبور روستای کوهستان تا شهر رستمکلا، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط به‌ویژه در محلات زیروان و گرائیل محله، خسارت به بخش کشاورزی شهرستان و متوقف شدن قطار به‌دلیل آبگرفتگی و سیل در ساعاتی از روز گذشته از مهم‌ترین خسارت‌های سیل دیروز در بهشهر است.

در پی این حوادث، ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان بهشهر به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر حضور مستمر در محل حادثه داشتند و به مدیریت حوادث پرداختند.

پاکسازی معابر ناشی از سیل در روستاهای آسیابسر، گرجی محله و شهیدآباد توسط نیروهای امدادی و محلی، بازگشایی مسیر مابین عبور کوهستان تا رستمکلا توسط نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، منابع طبیعی، برق، شهرداری و به‌ویژه راهداری همچنین برداشتن قسمتی از نیوجرسی بین جاده به‌منظور هدایت آب به سمت مناطق پایین دست و پمپاژ آب به سمت رودخانه‌های فصلی داخل شهر از مهم‌ترین اقدامات ستاد حوادث مترقبه شهرستان بهشهر در صبح و عصر دیروز بود.

به گزارش فارس، با وجود خسارت‌های زیادی که در بخش مرکزی و مناطق شهری شهرستان بهشهر ناشی از بارندگی شدید و سیلاب اعلام شد اما در بخش کوهستانی و یانه‌سر بهشهر باران نرم بهاری بارید و خساراتی در بر نداشت.

میزان خسارت‌های وارده سیل به بخش‌های مختلف شهرستان بهشهر پس از بررسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول