اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اجرای 245 میلیارد ریال پروژه سفر رهبری در کنگان شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: با همکاری مسئولان پارس جنوبی، اجرای 245 میلیارد ریال پروژه سفر رهبری در کنگان شتاب می‌گیرد.

اجرای 245 میلیارد ریال پروژه سفر رهبری در کنگان شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس در بازدید از اردوگاه اوقات فراغت کمیته امداد کنگان اظهار داشت: تشکیل نهاد کمیته امداد امام خمینی نشأت گرفته از اندیشه پاک امام در حمایت از مستضعفان جامعه بود.

فرماندار کنگان با اشاره به گستردگی روزافزون خدمات کمیته امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزنده‌ای به محرومین و نیازمندان جامعه ارائه کرده است و روزبه‌روز بر دامنه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) افزوده می‌شود.

یزدان‌شناس اذعان داشت: با توجه به مددجویان شهرستان و نیاز منطقه باید کانونی دائمی با تمامی امکانات و لوازم آموزشی و تربیتی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان تشکیل شود و مسائل و نیازهای مددجویان شهرستان را پیگیری کند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیازهای مددجویان در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را برطرف کرده و خدمات این نهاد در تمامی عرصه‌ها قابل تقدیر است.

فرماندار کنگان این حرکت امام را نهضتی تاریخی در حمایت واقعی از مستضعفان جامعه برشمرد و تصریح کرد: دستگیری از فقرا و مستمندان جامعه نه تنها تکلیف الهی و شرعی است بلکه تکلیفی انسانی است که همه وظیفه داریم در این مسیر گام برداریم.

یزدان‌شناس خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه را مورد تاکید روایات و احادیث ائمه اطهار توصیف کرد و افزود: خشنود کردن نیازمندان و دستگیری از مستمندان جزو فرایض مورد سفارش دین اسلام است.

این مسئول بیان داشت: آنچه که کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی انجام می‌دهد حرکتی قابل قبول و مورد نیاز جامعه است که ضرورت دارد همه ما نسبت به سهیم شدن در این امر خیر پیش‌قدم باشیم.

فرماندار کنگان گفت: کانون فرهنگی کمیته امداد توانسته با تشکیل کلاس‌های آموزشی و مهارتی برای افراد تحت پوشش خود زمینه اشتغال بسیاری از این افراد را فراهم کند که اگر فضای مناسبی برای این کانون اختصاص یابد اقدامات بهتری صورت می‌پذیرد.

یزدان‌شناس در ادامه با اشاره به روند مطلوب پروژه‌های عام‌المنفعه در کنگان اذعان داشت: پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در شهرستان در نشست با مسئولان پارس جنوبی به مرحله خوبی رسیده و چند تفاهم‌نامه مهم امضا شده است.

وی بیان کرد: بیش از 245 میلیارد ریال پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها موجب عمران و آبادانی شهرستان می‌شود و در سال جاری این پروژه‌ها شتاب خواهند گرفت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول