اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان:

674 نفر از ایتام کنگان حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان گفت: 674 نفر در کنگان از 445 یتیم حمایت می‌کنند.

674 نفر از ایتام کنگان حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان مراد شمس‌الدینی در نشست با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد از تاسیس تاکنون بیشترین خدمات حمایتی را داشته و روزبه‌روز شاهد تقویت این نهاد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در تمام شهرها و روستاهای شهرستان کنگان شاهد اقدامات حمایتی کمیته امداد هستیم و خانواده‌های مستضعف و نیازمند از حمایت‌های مادی و معنوی این نهاد برخوردار می‌شوند.

شمس‌الدینی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تمامی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه را شناسایی کنیم و از طریق کمک‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان سهم بالایی از نیازها و احتیاجات اجتماعی ایشان را برطرف کنیم.

وی افزود: بر اساس آمار موجود بیش از 2 هزار و 334 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان بهره‌مند می‌شوند و با شناسایی نیازهای ایشان کوشیده‌ایم به بهترین شکل در خدمت‌رسانی مطلوب و کارآمد به ایشان کوشا باشیم.

این مسئول یادآور شد: یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه که کمیته امداد از تمام توان برای خدمت به ایشان استفاده می‌کند افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و نیازمند ارائه خدمات خاصی هستند و با برنامه‌ریزی مسئولان کنگان زمینه‌سازی لازم به منظور ارائه خدمات کارآمد و ضروری به ایشان فراهم آمده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان عنوان کرد: در شهرستان کنگان بیش از 455 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام وجود دارد که 55 درصد از آن ساکن بخش عسلویه و مابقی ساکن بقیه نقاط شهرستان هستند و از اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های مردمی برای رفع نیازهای ایشان نهایت استفاده را کرده‌ایم.

شمس‌الدینی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حمایت از ایتام و نیازمندان شهرستان کنگان پرداخت کمک‌های نقدی است و در این راستا در سال جاری شاهد پرداخت 2.2 میلیارد ریال کمک نقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

وی گفت: بر اساس آمار و اسناد مالی موجود در سال گذشته بالغ بر 4.1 میلیارد ریال حمایت‌های نقدی در قالب عیدی و مستمری به نیازمندان شهرستان کنگان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با اشاره به رشد 3/11 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد متذکر شد: در سال جاری بالغ بر 435 میلیون ریال شامل وجوهات نقدی اهدایی افراد خیر شهرستان کنگان جمع‌آوری شده است.

شمس‌الدینی ادامه داد: در شهرستان کنگان 674 نفر حامی کمیته امداد وجود دارد که حمایت از 445 یتیم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول