اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 92

شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی شهرک‌های صنعتی این استان تا پایان سال 92 گازرسانی می‌شوند.

شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‎شوند

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شرکت گاز برای تسهیل در خدمات‌رسانی و تسریع در کار مشترکان بخش اعظم خدمات این شرکت را به دفاتر پیشخوان واگذار می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های خدماتی این شرکت به دفاتر پیشخوان واگذار می‎شود، گفت: با اجرای این طرح مشترکان برای انجام فعالیت‌های خدماتی مرتبط با این شرکت باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند که این امر موجب صرفه‌جویی در زمان و وقت مشترکان و تسریع در اجرای کارها خواهد شد.

هیبتیان رسیدگی به امور مشترکان را از رسالت‌های این شرکت برشمرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته تا پایان سال 92 تمامی شهرک‌های صنعتی این استان گازرسانی می‎شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای سه خط انتقال سفیددشت شهرکرد، خط انتقال اردل و خط انتقال تقویتی بروجن تا پایان سال 93 از دیگر برنامه‌های این شرکت محسوب می‎شود.

وی اضافه کرد: الکترونیکی کردن خدمات شرکت گاز تا پایان سال 94، بهره‌مند کردن 100 روستای جدید از نعمت گاز سراسری از دیگر اقدامات این شرکت در آینده خواهد بود.

هیبتیان با اشاره به درصد پوشش شهرهای این استان از خدمات گازرسانی، گفت: شرکت گاز استان موفق شده است رتبه نخست کشوری را در زمینه خدمات‌رسانی به مناطق شهری در مقایسه با دیگر استان‌های کشور کسب کند.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول