اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان:

نمایندگان فروش باید به شبکه خدمات پس از فروش متصل شوند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت: در چارچوب تکالیف قانونی حمایت از حقوق مصرف کنندگان همه نماینده‌های فروش باید به شبکه خدمات پس از فروش متصل شوند.

نمایندگان فروش باید به شبکه خدمات پس از فروش متصل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید جواد تقوی چهارشنبه‌شب در سمینار هم‌اندیشی و تعامل انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور که در سالن همایش‌های هتل سالاردره مرکز مازندران برگزار شد با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها تدبیر دولت برای رقابتی کردن فضای کسب و کار بود، اظهار داشت: در این برهه از زمان این روند مهم اقتصادی باید به درستی انجام شود و بر همه تکلیف است با تلاش این امر مهم را به درستی به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اجرای دقیق هدفمندی یارانه‌ها در کشور بسته سیاستی و نظارتی را در قالب بسته حمایتی به دولت ارائه کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه تنها بسته‌ای که همه برنامه‌های خود در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کرد بسته حمایتی ما بود، خاطرنشان کرد: زیرا می‌توانست برنامه‌های این طرح را به لحاظ قیمتی و عرضه کالا مورد توجه قرار دهد.

تقوی قانون هدفمندی یارانه‌ها را در مرحله نخست موفقیت‌آمیز دانست و یادآور شد: تحریم‌ها موجب شد تا اجرای قانون هدفمندی در مرحله دوم دچار چالش شود.

وی فضای تحریم را در کشور فراگیر دانست و اضافه کرد: تحریم‌ها به لحاظ اجرایی نسبت به دوره‌های قبل شدت دارد و فضای توسعه‌ای کشور را دربر گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شناخت فضای موجود برای فعالان اقتصادی مهم است، بیان داشت: در شرایط کنونی بیش از دوره‌های قبل باید به تعامل فکر کنیم ولی برخی از گروه‌ها و سازمان‌ها از این قضیه ساده می‌گذرند که به نفع کشور نیست.

وی با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان باید به رسالت خود متعهد باشد تا در زمان تحریم خدشه‌ای به کشور وارد نشود، اظهار داشت: تولیدات بخش مقدسی از جامعه است و باید متوجه باشیم تا مصرف‌کنندگان بار ندانم‌کاری مدیران را به دوش نکشند.

این مسئول با بیان اینکه در حمایت از مصرف‌کنندگان توجه به تولیدات داریم، یادآور شد: اگر توجه ما جلب رضایت مشتریان باشد تولیدات ماندگار می‌شوند.

تقوی خدمات پس از فروش را بخشی از فعالیت در حوزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دانست و گفت: در چارچوب تکالیف قانونی حمایت از حقوق مصرف کنندگان همه نماینده‌های فروش باید به شبکه خدمات پس از فروش متصل شوند.

وی به همسویی دستگاه‌های اجرایی در بخش سلامت، غذا و دارو و نیز تجارت اشاره کرد و ادامه داد: انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان با توجه به همسویی دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت نیز فعالیت کند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال جاری در اختیار انجمن سپرده شد، تصریح کرد: ظرفیت‌های متفرقه زیادی در انجمن حقوق مصرف‌کنندگان وجود دارد که با تقسیم کار می‌توان از این توانمندی‌ها استفاده کرد.

وی آگاه‌سازی و ارائه مشاوره به مصرف کننده‌ها را بخشی از فعالیت انجمن دانست و اشاره کرد: برگزاری نمایشگاه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کننده‌ها می‌تواند در بخش اطلاع‌رسانی به درستی کار کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما حامی تولیدکننده‌ها و مصرف‌کننده‌ها هستیم، بیان داشت: مصرف‌کننده‌ها روی قیمت و کیفیت توجه دارند و تولیدکننده‌ها نیز باید بتوانند با کمترین قیمت کالاهای با کیفیت تولید کنند.

وی در پایان گفت: انجمن حمایت از مصرف‌کننده‌ها در تدوین استاندارد بسیاری از کالاها نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول