اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خبر داد

کسب رتبه نخست تکریم ارباب رجوع توسط ثبت احوال زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: اداره ثبت احوال استان با امتیاز 98.50 از 100 رتبه نخست تکریم ارباب رجوع را در استان زنجان را کسب کرده است.

کسب رتبه نخست تکریم ارباب رجوع توسط ثبت احوال زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی متوسلین ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اظهار داشت: در چند ماه گذشته سه بار از اداره کل ثبت احوال استان زنجان بازدید کرده‌ایم.

وی با اشاره به مدیریت و درایت بالای مدیر کل سابق ثبت احوال استان زنجان خاطرنشان کرد: رمز توسعه پایدار در هر کشوری ارائه آمار صحیح و متقن است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز بر اتقان اسناد هویتی تاکید بسیار زیادی دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه لازمه تکریم ارباب رجوع تکریم کارکنان است، ادامه داد: اداره کل ثبت احوال استان در سال گذشته با کسب امتیاز 98.50 درصد جایگاه نخست استان را در زمینه تکریم ارباب رجوع به دست آورد.

وی یکی از دلایل انتخاب پست مدیریت در اداره کل ثبت احوال استان زنجان را برنامه‌ریزی دقیق سازمان ثبت احوال در فرایند انتخاب مدیران دانست و افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و سعی مضاعف با هدف پیشبرد اهداف سازمان گام بر می‌داریم.

متوسلین به اهداف کلان و کیفی سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس این اهداف اقدامات خود را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر در اداره کل ثبت احوال استان زنجان اظهار داشت: الکترونیکی شدن آرشیو و مکانیزه‌شدن شناسنامه‌ها از جمله مهم‌ترین اقدامات است.

لازم به ذکر است که در این مراسم یعقوب حسینی تودیع و با حکم رئیس سازمان ثبت احوال موسی متوسلین به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول