اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خبر داد

برگزاری همایش طرح تکریم ارباب‌رجوع در پالایشگاه بیدبلند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند از برگزاری طرح تکریم ارباب‌رجوع در این پالایشگاه خبر داد.

برگزاری همایش طرح تکریم ارباب‌رجوع در پالایشگاه بیدبلند

فرشید ابدالی دهدزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اولین گردهمایی انتقال دانش و تجارب شرکت‌های پالایش گاز سراسر کشور در زمینه تکریم ارباب‌رجوع با حضور نمایندگان این شرکت‌ها در پالایشگاه گاز بیدبلند برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه به پیشنهاد امور بهره‌وری و هماهنگی تحول اداری شرکت ملی گاز و با هماهنگی کمیته طرح تکریم ارباب رجوع شرکت پالایش گاز بیدبلند برگزار ‌شد افزود: این همایش برای اولین بار در سطح شرکت‌های پالایش گاز برگزار می‌شد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند تصریح کرد: مدیریت دانش به ما می‌آموزد که از دیگران یاد بگیریم و دانسته‌های خود را با دیگران در میان گذاشته و به پرورش یکدیگر بپردازیم.

ابدالی دهدزی در خصوص شرکت‌کنندگان در این گردهمایی خاطرنشان کرد: در این همایش نمایندگان شرکت‌های پالایش گاز فجر جم، شهید هاشمی‌‌نژاد، پارس‌جنوبی، سرخون و قشم، ایلام، منطقه یک انتقال گاز و هم‌چنین پالایشگاه بیدبلند حضور داشتند که عملکرد هر یک از شرکت‌ها در زمینه طرح تکریم ارباب‌رجوع در قالب گزارش ارائه شد.

وی ادامه داد: در این گردهمایی هم‌چنین نمایندگان اداره‌کل امور بهره وری و توسعه کارآفرینی وزارت نفت و امور بهره وری و تحول اداری نیز حضور داشتند که دیدگاه‌های مشورتی خود را به نمایندگان شرکت‌های پالایش گاز ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در ادامه افزود: با توجه به ارزیابی انجام شده در ستاد، روند اجرایی طرح نظرسنجی رضایتمندی شغلی در شرکت پالایش گاز بیدبلند به عنوان یک نقطه قوت و قابل طرح برای اعضای تشریح شده و به اتفاق آرا مقرر شد که این طرح با همین کیفیت در سایر شرکت‌های پالایش گاز به اجرا درآید.

ابدالی دهدزی در پایان گفت: علاوه بر آن مقرر شد تا نمایندگان همه شرکت‌های پالایشی حاضر در گردهمایی، نظرات اصلاحی خود را در زمینه بهینه‌سازی در فرم خودارزیابی لحاظ کرده و در مدت 20 روز به ستاد شرکت ملی گاز ایران تحویل دهند.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول