اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی‌ها صورت گرفت

موفقیت آبفار هرمزگان در طرح تکریم ارباب رجوع وزارت نیرو

خبرگزاری فارس: شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بر اساس ارزیابی‌های وزارت نیرو موفق به کسب جایزه موفقیت در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از بین تمام شرکت‌های صنعت آب و برق وزارت نیرو در سال 1389 شد.

موفقیت آبفار هرمزگان در طرح تکریم ارباب رجوع وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، در همایش رونمایی و معرفی مدل جدید مدیریت کیفیت و بهره‌وری و تبیین برنامه جامع تحول اداری در صنعت آب و برق که در تهران برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در این خصوص گفت: بازنگری و اصلاح روش‌های انجام کار در شرکت با هدف تسهیل در خدمات‌رسانی به ارباب رجوع، تدوین منشور اخلاقی شرکت به منظور ایجاد برخورد مناسب با ارباب رجوع، اجرای سیستم نظرسنجی از ارباب رجوع، بررسی درجه رضایت‌مندی مشترکان و ایجاد ساز و کار لازم برای تشویق کارکنانی که زمینه رضایت خدمات گیرندگان را فراهم آورند و همچنین برخورد با کارکنان خاطی از جمله محورهای مورد نظر و عوامل کسب این موفقیت به شمار می‌رود.

عبدالحمید حمزه‌پور در مورد شاخص‌های ارزیابی بیان کرد: در این زمینه چندین مولفه بررسی شد که آموزش و فرهنگ‌سازی، شفاف و مستندسازی، بهبود در اصلاح روش‌های ارائه خدمات به مردم، اطلاع‌رسانی از نحوه ارائه خدمات، پیش‌بینی و فضا و امکانات مناسب برای استقرار ارباب رجوع بخش دیگری از این شاخص‌هاست.

وی این موفقیت را حاصل تلاش تمام کارکنان شرکت آبفار هرمزگان در طول یکسال اخیر دانست که همواره رضایتمندی مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

در لوح تقدیری که به همین مناسبت به مدیر عامل این شرکت اهدا شد، آمده است: به پاس قدردانی  و ارج نهادن به تلاش و مساعی ارزنده جنابعالی، مدیران و کارکنان آن شرکت در زمینه اجرای بهینه "طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم در سال 1389 که موجب کسب موفقیت بین سایر شرکت‌های آب و فاضلاب شد این لوح اهدا می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول