اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

طرح رضایتمندی ارباب ‌رجوع از دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی از آغاز طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌های استان در 10 روز آینده خبر داد.

طرح رضایتمندی ارباب ‌رجوع از دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا عبدالملکی اظهار داشت: به منظور تحقق طرح تکریم ارباب رجوع و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در مورد برخورد با ارباب رجوع و میزان رضایتمندی آنان طرح سنجش در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان آغاز و بر همین اساس رتبه‌بندی می‌شود.
وی افزود: استقرار میز خدمت در طبقه همکف تمام ادارات و حضور یکی از معاونان یا مشاوران مدیر دستگاه از جمله مواردی است که به منظور تکریم ارباب رجوع باید شکل بگیرد و دستگاه‌های استان در این مورد عملکرد مناسبی داشته‌اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه تحول در نظام اداری که باعث توانمندسازی دستگاه‌های اجرایی می‌شود از دیگر مواردی است که با جدیت در سطح کشور و استان در حال پیگیری است.
عبدالملکی تصریح کرد: سلامت اداری، اصلاح ساختارها و فرآیندها، توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت و توان کارشناسی کشور و ارتقای روحیه خودکنترلی در کارها و خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع 10 سرفصل برنامه‌های تحول در نظام اداری است.
وی خاطرنشان کرد: با تدوین این 10 برنامه تحول اداری و ابلاغ آن، عملکرد دستگاه‌ها بر اساس شاخص‌های عمومی شامل اثربخشی و کارآیی در فرآیندها و روش‌ها، اصلاح ساختارهای سازمانی، ارتقای رضایتمندی مردم، توسعه دولت الکترونیک، استقرار نظام مدیریت عملکرد، ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی، ارتقای سلامت اداری ارزیابی می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سیاست‌های دولت نسبت به تمرکززدایی، خدمات دولت الکترونیک و توسعه پیشخوان‌های دولت در شهرها و روستاها افزود: خراسان رضوی در توسعه پیشخوان‌ها و دولت الکترونیک از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و هم‌اکنون 866 دفتر ICT در استان فعال است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته 300 دفتر دیگر نیز به زودی در سطح استان فعال می‌شود.
عبدالملکی افزود: حرکت در مسیر توسعه خدمات الکترونیک دستاوردهای فراوانی داشته که از جمله آنها می‌توان به پرداخت الکترونیک قبوض اشاره کرد که علاوه بر کاهش تردد و سفرهای درون شهری به یک صرفه‌جویی 80 میلیارد تومانی در سال اشاره کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول