به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان، میثم سلیمانی اظهار داشت: با راهاندازی میز خدمت تعداد یکهزار و 741 نفر طی سه ماه گذشته از خدمات این سیستم استفاده کردهاند.
وی افزود:مراجعان شرکت آبفای این استان با تسلیم تقاضای خود به میز خدمت دیگر نیازی به مراجعه و حضور در واحدهای مختلف را ندارند و تمامی استعلامها و پیگیریهای لازم از طریق این میز دنبال خواهد شد.
سلیمانی با بیان اینکه تقاضای مراجعهکنندگان حتی در صورت شکایت از این شرکت تا زمان حصول نتیجه دنبال و به متقاضی اعلام میشود ادامه داد: این سیستم علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه مراجعهکنندگان موجب افزایش راندمان کار در بسیاری از واحدها شده است.
مسئول میز خدمت شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش در سرعت و راندمان امورات جاری این سازمان راهاندازی شده و نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر میز خدمت در تمامی امورات آب و فاضلاب استان تشکیل و فعال شده است.
انتهای پیام/صا30