اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول میز خدمت در شرکت آبفای سیستان‌ و بلوچستان:

تقاضای ارباب رجوعان از طریق میز خدمت قابل پیگیری است

خبرگزاری فارس: مسئول میز خدمت در شرکت آبفای سیستان‌ و بلوچستان از پیگیری تقاضای ارباب رجوعان تا حصول نتیجه از طرق میز خدمت در این سازمان خبر داد.

تقاضای ارباب رجوعان از طریق میز خدمت قابل پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان‌ و بلوچستان، میثم سلیمانی اظهار داشت: با راه‌اندازی میز خدمت تعداد یک‌هزار و 741 نفر طی سه ماه گذشته از خدمات این سیستم استفاده کرده‌اند.

وی افزود:مراجعان شرکت آبفای این استان با تسلیم تقاضای خود به میز خدمت دیگر نیازی به مراجعه و حضور در واحدهای مختلف را ندارند و تمامی استعلام‌ها و پیگیری‌های لازم از طریق این میز دنبال خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه تقاضای مراجعه‌کنندگان حتی در صورت شکایت از این شرکت تا زمان حصول نتیجه دنبال و به متقاضی اعلام می‌شود ادامه داد: این سیستم علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه مراجعه‌کنندگان موجب افزایش راندمان کار در بسیاری از واحدها شده است.

مسئول میز خدمت شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش در سرعت و راندمان امورات جاری این سازمان راه‌اندازی شده و نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر میز خدمت در تمامی امورات آب و فاضلاب استان تشکیل و فعال شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول